27/4/11

Vacances de Pascua. Dissabte Sant. Carcasona

Es vam alçar a les 8'00 del matí i estava plovent a cànters. Anem a esmorzar i a les 9'00 eixim cap a Carcasona. Per l'autopista arribem en un bot, no trobem el parking a les vores de la Cité, però aparquem prop. Continua plovent.

Primeres fotos de la Cité, de lluny ja impressiona.

Es una canya la ciutat. A l'Oficina de Turisme ens diuen que com plou estan tancades les muralles i no es poden visitar.

Tenim una visita guiada per a les 15'00 hores, així que estem per allí passejant i banyant-nosfins a les 13'00 hores que ens en anem a dinar.

Anem a un Restaurant Medieval, l'ama ens diu que com es cuina medieval no hi han ni creïlles ni tomaques ni Coca-Cola. Tampoc forquetes.

Espectacular el Cassoulet. Es com una fabada però amb ànec i un sabor mes suau.

Quan eixim ja no plou.... menys mal!!!!! Anem a vorer l'interior del Castell amb la visita guiada.

Ja per la vesparada i després d'una dutxa anem a sopar i passejar per Narbona i celebrar l'Aniversari de la boda.

Vam sopar a un centre "L'Espace de Liberté", amb piscina, pista de patinatge, bolera, un pub, i una buffet lliure... però no un buffet tradicional com els coneguem ací... el cochinillo lechal i les ostres estaven riquíssimes.