9/4/11

País Valencià + calor + aire de ponent = INCENDI

Esta vesprada he eixit a pegar una volta amb la bici, la calor era molt mes que patent, com es diu popularment: Fa una calor que te torras.

No tenia molt clar cap a on anar, el que si que tenia clar, era que degut a la temperatura no volia fer res molt empinat. Quan anava pel carril bici he vist fum per Benigànim, un incendi.... vaig a vore per on està.

Així que he baixat fins a Montaverner, i pel Camí Reial de Gandia cap a La Pobla, al creuar el riuet que hi ha passant la gasolinera de La Sènia, he vist uns xiquets banyant-se, no m'estranya jo també m'haguera pegat un escabussó. Un poc mes avant he vist una senyal indicant un Refugi Antiaeri de la Guerra Civil.... en les voltes que he passat per ací i no sabia que estava.

Ja passada La Pobla, he continuat pel Camí Reial varis km fins que m'he parat a un punt una mica alt per vore l'incendi, estava entre Llutxent i Benicolet.

Després he anat al Pantà de Bellús per a fer alguna foto als helicòpters, però no estaven carregant allí, els avions imagine que venien d'Énguera.

Després d'estar una estona esperant ja he anat cap a casa, amb prou de cansera pels km que havia fet i per la calor.
El perfil de la ruta.


Una volta a casa, ja he vist que l'incendi du cremant de d'anit i tot apunta a que ha sigut provocat.
http://www.levante-emv.com/comunitat-valenciana/2011/04/09/incendio-vall-dalbaida-moviliza-bomberos/797469.html


7 comentaris:

  1. vaja tela que caloreta,començem promte en els incendis,damunt intencionat.yo he eixit hui,pero per el mati que no apretaba tant.

    ResponElimina
  2. jo de matí estava de curset, pots eixir algun dia entre setmana per la vesprada sobre les 19'00 hores???

    ResponElimina
  3. Xé que calor Rafa i damunt els delinqüents cremant,en fi... espere que el dissabte que ve no faça tanta calor a Canals,però em tem el pitjor,salutacions.

    ResponElimina
  4. jo encara no he començat a correr... tindré que anar preparant-me per a la mitja d'Almansa.

    ResponElimina
  5. si entre setmana puc eixir,lo que ara estem de obres en la caseta y eu tinc apretat,pero una escapadeta podrem fer....

    ResponElimina
  6. Ah,Rafa vas a Almansa ,doncs ahi ens veurem, però segur que pase pel teu costat i no m'assabente,je..au que et vaja bé,salutacions.

    ResponElimina
  7. Ja quedarem i fem els primers km junts.;)

    ResponElimina