2/4/11

Ple d'ACIMCOVA i IMBA al Ple d'Estivella.

Ahir per la vesprada teníem un altre Ple d'un ajuntament, era el quint. El quart va ser a Nàquera però no vaig poder anar.... molt al meu pesar... ja que allí també vam fer Ple per Unanimitat.

Vaig eixir una mica tard, així que no em va donar temps d'arribar abans de que començara, quan vaig arribar a l'Ajuntament, ja estaven tractant el nostre tema.
La majoria de polítics comenten el mateix: que està ben redactat, amb molt de trellat, coherent,etc. I es va produir la votació... UNANIMITAT!!!!!

La veritat es que al vore el resultat pareix fàcil, però açò du molt de treballa abans, hi ha que parlar amb tots els membres de la corporació varies vegades amb els corresponents desplaçaments a dites localitats. La gent que està treballant-ho està fent un gran esforç i no podrem agrair-ho mai tal i com s'ho mereixen.

La foto de rigor a les portes del Consistori.

Deprés vam anar de sopar... i quin sopar!!!!!!



Després del sopar cap a casa.... esta volta si que vaig arribar molt tard ja que eren les 24'30.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada