21/4/11

Otos - Torre Carricola

Hui he pegat una volta podríem dir que humida. A estat quasi tot el temps plovent.

L'objectiu era fer una ruta rodadora i sense massa camins per a no omplir-me de fang fins les orelles, així que he anat cap a Otos, una volta allí he pensat d'anar a a la Torre de Carricola i m'he dirigit cap allí.

He anat fins al poble però no hi ha cap senda que puge fins la Torre, o almenys que siga ciclable. Així que he pujat per una senda que ja coneixia d'haver-la baixat una volta, m'ha sorprés vore que estava plena d'escultures. Si de per si la senda ja es bonica, al estar pendent de totes les escultures encara resulta mes atractiva.





Inclús he descobert una font, encara que està seca.

Després he pujat per la Font del Meler fins a la Torre.

Allí m'he canviat de roba, no estava massa humida però ja que en duia de seca vaig a aprofitar-la. Una llàstima l'oratge, ja que la vista des de la torre promet.
Quan he représ la marxa, he baixat cap a Atzeneta... i m'he posat damunt la que m'havia llevat, ja que amb la que duia notava frescor. Pell Camí Reial de Gandia es quan mes plovia. He arribat a casa tot xopat, espere no constipar-me, el "corta-vientos" que em van donar pot anar molt bé per a córrer, però per anar en bici acaba passant l'aigua. Afortunadament després d'haver-me posat les dos capes que duia no he patit gens de fred.

El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada