7/8/16

Per les rodalies de Xàtiva

Hui ruteta amb la bici. Enguany no estic agarrant-la i duc pocs quilòmetres acumulats, hui he complit els 1.000. A estes alçades d'any deuria dur-ne uns 700 mes com a mínim.
Baixe per la Senda del Port i pel Barranc dels 5 Germans. Continue per la via de servei i vaig una estona amb un altre ciclista. Un home amb un carro que havia parat per a furtar melons ens pregunta si en volem un nosaltres.
Una vegada a Xàtiva l'altre xic se'n va a casa i jo continue cap a l'Ermita de Sant Josep. Puge pels escalons. He fet dos peus.... no puc en ells. 

Vaig a buscar la Costera Impossible perquè li vaig dir a un xic que li passaria les coordenades.

Com sempre a les fotos.... no s'aprecia realment la pendent. Este primer tram si que he pogut pujar-lo, però al fons a l'esquerra continua i ahí ja he tingut que posar el peu a terra. El GPS diu que hi ha una pendent del 46'27 %.

No sols gasten els esquirols els arbres per a creuar Espanya, el cablejat també el gasten.

Arribe a la carretera de la Serra Grossa i torne a baixar cap a Xàtiva. Vaig a la Font dels 25 Dolls a beure i continue pel Camí de Sant Antoni. Quant arribe a la Font de la Cova Negra torne a parar i pegue un mos. Ja està començant a fer calor.
Continue fins Bellús i pel Mas del Salido cap a casa on he arribat a les 12'00 després de passar per la gasolinera per a netejar i engrasar la bici.
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada