11/8/16

Fisio amb bici

Hui tenia que anar al fisio, la setmana passada per la feina no vaig poder anar cap dia. Hui de passo.... canyasso. Vaig amb la bici i de pas faig uns pocs quilòmetres mes.
Un poc abans de les 9'00 comence a pedalejar, tinc les cames carregades i em costa pedalejar, hui també serà un dia valent. Puge per La Gaveta cap al port i em desvie per la via de servei cap Aielo.
Continue per la via de servei fins el Camí Reial de Gandia. Continue pel Camí dels Batans segons el mapa, el Camí de la Font Santa segons uns cartells. Una vegada al poble vaig al fisio. He arribat quasi a les 10'00 i de seguida cap a dins. Ja no fa falta que faça bici per escalfar.
Sessió de dos horetes entre exercicis, corrents i massatge.
Després hi ha que tornar amb la bici cap al poble..... QUE CANYA!!!!!! Em notava la cama lleugera i gens carregada. He tornat pel mateix lloc que havia anat i al tornar tot i que hi han mes costeres abaix m'he notat mes lleuger i rapit, de fet he tardat mitja hora menys.
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada