6/8/22

Molino del Algarbe

 Primer dia de vacances i primera ruta. Vaig vorer un dia un vídeo d'un moter esmorzant a un bar i deia "almuerzo motero"..... no he tardat una setmana en anar😅😅😅


Habia vist que el bar no obria fins les 10, així que no cal matinar. A les 7'15 eixia de la gasolinera, autovia i manta fins Utiel. Paradeta cafetera i continue.

Al tornar a arrancar el GPS fa una cosa rara...... recalcula la ruta dos vegades.... i aixó???? si vaig be.... El cas es que veig que no em marca cap gasolinera...... se que passe per tres pobles que en tenen, altra cosa es que estiguen obertes.

Passe els tres pobles i continua sense marcar cap. Passaré per Salvacañete i se que en hi ha una, però no se lo lluny que està. Passe per Moya i el seu castell.


Després de Sto. Domingo de Moya el GPS torna a fer una altra cosa rara.... em marca que entre a un poble i torne a eixir...... l'apague i el torne a enxufar.... de sobte taxaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan gasolinera a 25 km. Continue cap a El Cubillo, després per una carretera paral·lela al Riu Cabriel, m'encanten estes carreteres per la verdor, la frescor i els tallats.

Arribe a Salvacañete i faig el primer repostatge i de seguida em desvie per a continuar pel costat del Riu Cabriel.... continua la diversió. Yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Passe per un poble amb nom curiós.... o no tant.


 Ara ve un tram que faig a l'anar i al tornar, com passe dos vegades la foto la faig al tornar que es de pujada. De seguida arribe al bar, passa de les 10. Per fora resulta un lloc molt agradable i fresc per esmorzar en estiu.



La nota curiosa es que li pregunte al cambrer que puc esmorzar i em diu que per als moters fan un esmorzar especial, li pregunte que porta i em diu que es una sorpresa, que cada vegada el cuiner posa una cosa 😆😆😆😆😆

Al final ha sigut un plat molt consistent, ja he posat la foto al principi. 12€ no m'ha paregut car, tot i que cobren cada cosa per separat i no m'han tret ni unes olivetes. Em torne a posar en marxa cap a les 11'20 i desfaig el camí d'abans, esta vegada pujant el Port de Terriente.


Arribe a un desviament que no estaba previst a la ruta però no he pogut evitar la temptació😅😅😅

Me'n vaig abans de que em graven audios😆😆😆😆😆

Arribe a la Bassa del Pinar, per ací ja vaig passar una vegada però al revés. Vaig cap a un altre poble amb nom curiós..... Geri estic al Rubi😅😅😅😅😅

Torne arrere i continue per la "carretera"

 
La veritat es que l'asfalt es pèsim, però el paissatge es brutal per la zona del Pins de Rodenos.

Que bonica que es la Tierra Media 😆😆😆😆

Collado de los Burros, per ací feia un airet i una temperatura espectaculars.


Ara toca baixar el que he pujat, de seguida em desvie i passe per la Cuesta del Rato i poc després arribe a Castelfiabib, de sobte la temperatura 34ºC😧

Continue cap a Ademús i Casas Altas, per ací he estat buscant un loc per pegar-me un bany però el riu baixa marró, supose que serà terra però no mola.

Amb el temps que he perdut buscant he pensat que millor anar directe a casa encara que arribe un poc tard. Continue cap a Sta. Cruz de Moya, Aras dels Olms i Titaguas on he parat a un bar a fer-me un refresc perquè estaba sec i fa calor, menys mal que la jaqueta es fresca. Continue cap a Tuejar, Chelva i Losa del Obispo on ja es autovia. Pensaba que arribaria fins a casa sense tindre que repostar però 58 km en reserva no crec que em done, així que he parat a Massalavés i de pas m'he fet un altre refresc per arribar a casa a les 15'30 i quasi 575 km.

El mapa no es el real però prou paregut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada