25/8/22

Ruta 3 Valls, tornada

 Dissabte tornava de Logronyo cap a casa amb varis llocs per a visitar.


Un poc abans de les 8 em pose en marxa. Primer vaig a fer-me una foto al Puente de Piedra sobre el Riu Ebre, Amb Logronyo de fons.

Agarre la Nacional direcció Soria, vaig pel costat del Riu Iregua, carretera xula. També passe per alguns llocs que vaig passar ahir. Per Villanueva de Cameros la temperatuta marca 13ºC.... vaig a enxufar els punys calefactables. Comence a pujar el Port de Piqueras, per l'Embassamanet de Pajares em marca 9ºC!!!!!! MAMA CACA!!!! QUIN FRETORRO!!!!!😖😖😖😖😖😖

Passe la Venta Piqueras i veig este cartell..... NO JODAS!!!!😱😱😱😱

Pegue la volta perquè no se que vaig a trobar-me i ja tinc ganes de fer-me un café, així que vaig a la Venta. Li pregunte a la dona i em diu que si..... que està la carretera tallada per a pujar l'antic port perquè estan asfaltant-lo però que puc passar pel tunel.... "aunque ya se que los moteros quereis ir por el puerto y no por el tunel"😂😂😂😂😂

Em torne a posar en marxa i just abans de l'entrada del tunel està la pujada al port i.... efectivament.... està tallada.😡😡😡😡

No em queda mes remei que passar pel tunel.... CAUENLAMAR!!!!😟 Una vegada a l'altre costat vaig a fer el que m'ha dit la dona del bar.... vorer si per l'altre costat es pot pujar. Diu que està tallat als 6 km.... pues anem a vorer si tinc sort..... PREMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII😛😛😛

Em puc fer la foto amb el cartell, encara que he tingut que pujar i baixar pel mateix costat, però almenys tinc la foto. Torne a baixar i continue direcció Garray on està el següent objectiu de la ruta. Arribe a les 9'30 i no obrin fins les 10.... pues si tinc que estar mitja hora ací esperant.... vaig al bar i aprofite. Ous, xoriç i un torrezno.... que estic a Soria😂😂😂

Després de l'àgap puje al jaciment arquológic on estaba l'antiga ciutat de Numancia.

Restes, vist des de fora.... no tinc temps per a una visita.

Baixe al poble i a l'eixida hi ha un dinosaure.


Continue per la Nacional, voreje Soria i faig el primer repostatge del dia. Continue per la Nacional cap a Malanquilla.

Continue per la Nacional i arribant a Calatayud em desvie..... per a no passar per dins de la capital faig uns quilòmetres d'autovia i guanye..... 15 minuts😅😅 Passe Maluenda i per un poble que el nom mola un.....

Després passe per un portet curtet però xulo i després una ciutat molt bonica en la que ja he estat varies vegades. Daroca.


Continue cap a Báguena y Burbáguena, per ací ja vaig passar este hivern. Però ara vaig a fer una cosa que no vaig poder fer aquell dia i que no pensava que podria fer este matí quan estava gelant-me en els 9ºC, anar al Pont Romà de Luco de Jiloca i banyar-me.



Gràcies a una dona que estava prenent el sol i que em va fer les fotos. Em torne a posar en marxa cap al següent objectiu de la ruta, una Presa Romana a Villafranca del Campo.

Llàstima que no tinguera aigua.... m'haguera banyat de nou😂😂😂


Com he esmorzat matí vaig a buscar lloc per a dinar. He tingut sort i a la piscina del poble es podia dinar. Mentre em fan l'entrepà em faig una cervesa.

Després un entrepà de llom, pernil i all.... molt bo.

Em torne a posar en marxa però per ací comença a fer calor, així que en lloc d'anar per la nacional fins Teruel, vaig a agarrar l'autovia i així arribe abans. Una vegada a Teruel continue per la Nacional cap a Villel, Libros i al Mas de Jacinto pare a fer el segon repostatge que ja em portara fins a casa.

Continue cap a Ademús, Talayuelas i Sinarcas on pare a fer-me un refresc, per ací ja vaig a 35ºC. Continue fins arribar a Utiel, hauria d'anar per la Nacional cap a Cofrents, però ja tinc ganes d'arribar a casa, així que autovia i manta fins arribar a casa sense parar. Quan vaig per Beneixida el termómetre marca 39ºC...... 30º mes que este matí. OSTIA PUTA!!!!!!!😲😲😲😡😡😡

Ací els quilómetres que he fet en els tres dies.

Mes o menys el mapa de la ruta, des d'Utiel per autovia en lloc d'anar cap a Cofrents, Ayora....

Ací la resta de fotos. https://www.facebook.com/media/set/?vanity=rafel.vidalsoler&set=a.10159968542596138

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada