12/9/20

Ruidera - Calatrava

 Hui una altra ruta "de les meues".

 

A les 6'40 em pose en marxa, 23 ºC quan he eixit. Igual que l'altre dia però no tant, quan puge el Port d'Almansa baixa la temperatura a 14º. Continue fins Albacete i em desvie cap a Barrax, menuda putada..... 16 km de recta en un radar de tram de 90 km/h, quasi m'adorc!!! Pare a la gasolinera per a fer-me un tallat i continue cap a Munera i Ruidera on pare a repostar amb 244 km.

Continue cap a les llacunes.

Vaig passant llacunes i parant a fer fotos, també veig molt de bar.... però tots tancats. Així que al primer que veig obert pare a esmorzar, ja son quasi les 10.

Res de l'altre mon, la próxima vegada a un altre bar. Continue veient llacunes.... a esta dona ganes de banyar-se.

Torne arrere i continue per la Nacional, passe Manzanera i arribe a Daimiel i em desvie per anar al següent objectiu de la ruta, un pou fortificat.


Per desgracia està tancat, hi ha que fer la reserva de l'entrada per internet.... covid-dixit grrrrrrrrrrrr no ho sabia!!!!

Continue cap al següent objectiu de la ruta, el Castell de Calatrava.

Després de la Batalla d'Alarcos en 1195, la zona va quedar baix del poder mususlmà però uns anys després els cristians van conquerir el Castell de Salvatierra, quedant-se rodejats per musulmans.

Just enfront el Castell de Calatrava dominat pels musulmans.

Son un poc mes de les 13 hores, però encara es prompte per dinar. Així que continue cap a Calzada de Calatrava i Torrenueva on pare a dinar. Primer em faig una cervesa.

Bueno.... dos.... la segona mes gran i ademés amb tapes.

Si ho arribe a saber abans de demanar el dinar.... em faig tres o quatre canyes xicotetes i au 😅😅😅😅 Però ja m'havia demanat dos mitges racions


Amb un refresc mes i un tallat 18€.... nostamal!!!! Continue cap a Villamanrique i Terrinches on pare a fer el segon repostatge amb 286 km. Continue direcció Alcaraz, després ve la part mes divertida de la ruta.... tal com diuen les enyals: Atenció Carrtera divertida!!!!😅😅😅


La zona de El Jardin es divertida, després de rectes tan llargues agarrar un tram amb curves es un altre mon. Em desvie cap a San Pedro i Peñas de San Pedro, amb el seu castell dalt de la penya.

Continue cap Tobarra, Ontur, Almansa i quan baixe el port d'Almansa pare a fer-me un refresc fresquet. No em fa falta repostar, arribe a casa amb 280 km posant-se la reserva al pujar el port de l'Olleria. Al final 12 hores justetes i un poc mes de 800 km.

Mes o menys, el mapa de la ruta. Ací la resta de fotos. https://www.facebook.com/rafel.vidalsoler/media_set?set=a.10158477637566138&type=3

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada