14/9/20

Enguera light

 Hui com cada dilluns que trenalle per la nit, intente fer una ruta llargueta per a poder dormir per la vesprada.

M'he alçat matí però m'he encantat per a eixir i ja passava de les 8. Per la Gaveta a baixar el port i cap a Alcudia de Crespins, allí m'he enganyat perquè han fet una carrtera nova (fa temps que no passe per ací) i ja no passes per dins del poble..... millor.

Continue cap al polígon i agarre el Camí de Montesa, el castell al fons.

Arribant a Montesa decidisc no anar cap al castell i pujar directament per la pista, el Camí d'Enguera. No es una pujada dura però si que es llarga. Uns 35 minuts pujant tranquil·lament fins arribar al Corral de Campanilla.

Bones vistes, el Castell de Montesa allà baix amb el Montcabrer al fons i boira per la vall.

Ací m'he enganyat, només començar a baixar ja m'he donat conter.... açó no em sona!!! En efecte, als pocs metres veig el Castell d'Enguera a la dreta quan sempre l'he tingut a l'esquerre. Per aixó ve lo de "light" en la ruta.... he baixat fins el poble tot per pista sense fer gens de senda. Directe al bar, on arribe un poc passades les 10.

Demane l'entrepà, entre a l'aseo a llavar-me i canviar-me la camiseta i quan he eixit ja tenia l'entrepà a la taula. Llomello amb pimentó, cacaus, olives, beguda i café 5'50€.

A les 10'30 em torne a posar en marxa. Lo bueno si breve dos veces bueno. 😅😅😅 Agarre el Camí Vell d'Anna.... i ahí m'he tornat a enganyar i no he anat cap al riu... volia vorer si hi havia algú banyant-se. He eixit a la carretera, es fan uns 2'5 km. Però ja he estat mirant de fer uns camins per a llevar este tros de carretera. Conitnue pel Camí de la Pollisa i baixe al Barranc del Clot del Sastre.

Continue per camins fins arribar a Canals i comence a pujar el port de nou. Vaig bé de temps, arribe al poble un poc passades les 12 i amb 50 km. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada