4/9/20

Benicadell light

 A finals de juny vaig fer una baixada nova que no coneixia, en vaig empalmar tres una darrere de l'altra i va quedar una baixada molt xula. Hui he anat a investigar una altra senda per a eixa baixada, sería substituir la segona per una altra.

Reglas del Camino.... sempre hi ha que cedir el pas.😂😂😂😂😂

Però com va dir Jack el Detripador: Anem per parts. A les 7'30 em pose en marxa. 


Fa bona frescoreta, hui no patiré calor. Baixe pel carril bici cap a Montaverner i agarre el Camí Reial de Gandia cap amunt. Arribe al Circuit d'Albaida i per l'Estació del tren continue pujant a Atzeneta.

Per la séquia continue pujant i comence per la pista que puja a la Font Freda, pare a la creu a pegar un mos i continue pujant fins arribar a la torre eléctrica. Des de baix d'Atzeneta fins allí es un poc mes d'una hora.

Al fons es veu el vapor que ix de la torre de la Central de Cofrents.

Pegue un altre mos i cap abaix. Una vegada faig el primer tram i arribe a la pista, en lloc d'anar cap al Castell de Carbonera que està a pocs metres, baixe per la senda que hi ha just enfront de la que he baixat. Es un 2 en 1, quasi que es podria dir que es la mateixa senda. Està xula, no es complicada ni he agarrat les protes. Estic baixant per l'altre costat del Barranc de La Mata, quizà per a pujar???.... L'única complicació està al final, just abans d'arribar al dipòsit, es veu que s'han trencat les canonades i han desfet totalment la senda. Una vegada arribe al dipòsit m'he adonat que no mereix la pena baixar per ací, perquè ara tocar fer l'ultim tram fins arribar al poble per asfalt.

A la foto, feta des del bar, s'aprecia la torre des de la que he baixat. Mirant la foto jo he baixat pel costat dret de la línea d'alta tensió. Val la pena baixar pel costat esquerre i fas una altra trialera fins arribar al poble.

Raboseta. Patés de tomaca seca i ou.

El contingut està de puta mare, li falla el continent, o siga.... el pa. Ensaladeta, cacaus, l'entrepà, dos refrescos i tallat 6€. No estaria mal el lloc per a esmorzar perquè les vistes al Benicadell estan molt bé.... si canviaren de panader estaria de luxe.

Cap a les 11'10 em pose en marxa, baixe pel Camí del Pla de la Punta i just abans d'arribar al Riu Missena tinc que parar per a deixar passar.... Las Reglas del Camino😅😅😅😅

Creue el riu i arribe a la rodona del Camí Reial de Gandia, on allí justament he arribat als 3.000 km anuals.

Els altres anys, com a molt prompte, els cumplia a finals d'octubre. Enguany ja anava de récord abans del confinament i després pareix que estic mantenint el ritme de fer un any de récord. Ja que els he complit un mes i mig mes prompte dels millors anys.

Continue pel carril bici fins arribar al poble un poc passades les 12 i amb 48 km.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada