30/6/19

Platja Dénia

Ahir es va celebrar la tradicional eixida en bici Bocairent - Dénia de tots els anys, organitzada pel Club Ciclista Bocairent. Tenia el despertador posat a les 6'20 però després d'estar tota la setmana alçant-me a les 5, a les 6 el cos creu que ja havia dormit prou.... així que em vaig alçar. Carregue trastos i cap a Bocairent.
Arribe un poc abans de les 7, ja hi ha gent. Vaig a pagar els 42 € i descarregue.

Dona temps a fer-se un timonet i unes galetes abans d'eixir, a les 7'15 ens posem en marxa, fa un poc de frescor, de moment està portant-se molt bé l'oratge tot i les previsions d'altes temperatures. Anem baixant per la via i poc després de passar Agres el primer incident del dia. Abans d'arribar al pont tallat una caiguda, te mala pinta. Pareix que el muscle se li ha eixit del lloc, intenten posar-li al lloc però no resulta. Bé el furgó i el porten al metge. Una vegada a Dénia em sabut que no tenia res trencat i en uns dies de reposo arreglat.
Els demés em continuat pel pont tallat cap a Muro i Gaianes on tenim un segon incident.... quadre trencat. Tornem a cridar al furgó per a que vinga a arreplegar i continuem cap a Beniarrés on comencen els túnels. Aparteu-se que ve el tren jajajajaja

Continuem per la via en direcció l'Orxa on parem a l'estació per a reagrupar-se i fer la foto del grup.

Reprenem la marxa, la veritat es que l'oratge continua fenomenal. Comença a fer calor perquè es normal però es una temperatura normal. El tram que va la via verda pel costat del Riu Serpis es sense dubte la part mes bonica.

El recorregut es lleugerament en descens, fins que ens desviem per pujar a la pedrera. M'han dit que uns s'havien enganyat i han continuat per la via..... hi haurà que investigar-ho. Arribem al primer avituallament líquid.

Una altra foto del grup.

Reprenem la marxa, en menys de 10 minuts estem a Vilallonga i anem a esmorzar on teníem varies taules reservades. A les 10'15 en taula. Hi han varis tipus d'entrepans i cadascú agarra el que li apetix. No he mirat a quina hora eixíem.
Com era d'esperar, ara es quan es nota la calor, però es una temperatura normal d'estiu, res preocupant. Anem direcció Potries, Beniarjó i Rafelcofer on agarrem el Camí Vell de Xàtiva cap a Oliva. Travessem el poble i pel Camí de les Bruixes cap a Oliva Nova, on està el tercer avituallament, el segon líquid.

Continuem cap a El Verger on agarrem una altra via verda fins l'Assagador de Sant Pere que ens porta just davant del bar on tenim el dinar a primera línia de platja.

Hora d'arribada, temps de la ruta incloent les parades i quilòmetres.

Carreguem les bicis al furgó, ens canviem i anem a pegar-se una capbussada a la platja. Després una dutxa ràpida amb una manguera que trau el del bar a un xicotet pati i a dinar.

Falta el plat de paella, ara si que està fent prou de calor.... però ara ja dona igual.

Ací unes quantes fotos mes de la ruta. https://www.facebook.com/rafel.vidalsoler/media_set?set=a.10157107499606138&type=3
Fenomenal la ruta i l'organització, l'any que ve repetirem, però el mes que ve està la nocturna.