1/7/19

Carrí-Cola

Hui per aprofitar la setmana que treballe de nit, el dilluns ruta en la bici per Carrí-Cola.... la "xispa" de la Vall.

Però anem per parts, com va dir Jack el Destripador. A les 7'20 em pose en marxa, fa una bona temperatura. A l'eixida de l'Olleria veig dos animalets, l'altre s'ha amagat mentre treia la càmera de fotos.

Continue per la via de servei cap a Montaverner i arribe al Riu Misena. Només creuar el riu ja em trobe el Camí del Pla de la Punta asfaltat, abans era de terra. Una llàstima, comença la pujada. Arribe a Otos, el poble dels rellotges de sol.

Continue pujant pel Camí de la Serra, veig una indicació: Cava de Tormo. Vaig a vorer.... una llàstima que estiga plena de malesa, el dia que la netegen si que es podrà vorer perquè ara no es veu res.

Un poc mes amunt està el dipòsit d'aigua amb un altre rellotge de sol.

Ara ve una altra pista, el Camí del Melero... que l'han arreglat. Està mes neta i mes ampla. Arribe fins la Font del Melero. Menge una barreta i aprofite per reomplir el bidonet d'aigua perquè el que em queda es gel. Comence a baixar per la Senda de les Escultures, amb la Torre de Carrícola darrere.

No se que es....

La Torre de Babel a l'esquerre (abans hi havien pedres de molts colors) i la Torre de Carrícola dalt

Un mussol, sense dubte la mes currada.

Arribe a Carrícola i vaig a fer-me la foto de la ·xispa" i després a esmorzar. Vaig al bar que coneixia i està tancat però hi ha un cartell que diu que es fan esmorzars a l'hostal.... pues a l'hostal. Curiós aparcament per a bicis.

Entrepà amb beguda, cacaus, olives i cafè 5'50€.... nostamal!!!

Continue baixant cap al Barranc d'Atzeneta on hi ha una Arcà.

Continue veient animalets....

.... i mes animalets...

Agarre el Camí del Gatell i vaig altra vegada cap al Barranc d'Atzeneta.... però esta vegada el creue i comença una altra pujada forta fins que arribe al Camí de Bèlgida. Una vegada a Atzeneta pel Camí d'Albaida fins l'Estació del Tren i el Circuit d'Albaida. Creue el Riu Albaida i cap a Montaverner pel Camí Reial de Gandia, on agarre la via de servei fins arribar al poble a les 11'30. Hora que ja fa calor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada