15/6/19

Comença la temporada BiB.... Bici i Bany

Doncs això, comença la temporada de Bici i Bany.... ruta en bici i banyet per a refrescar-se.
Anit vaig treballar, quan m'he alçat he carregat trastos i cap a Antella on he començat a pedalejar cap a les 11'30.

Pel costat de la Sèquia Reial del Xúquer cap abaix, direcció Gavarda. Deixe el camí de la vora de la sèquia per a continuar pel Camí de l'Horta de Dalt fins arribar al poble. Un xicotet tros de carretera per a creuar el riu pel pont de ferro i continue per camins de bancals i per la mateixa vora del riu, el tram mes bonic de tota la ruta.

Continue pel Camí de la Comporta per arribar a l'Ermita del Roser. Fins el rellotge va arribar l'aigua el dia de la Pantanada.

Agarre el Camí de Alcàntera fins arribar al poble. Creue el Riu Sellent per un pontet i travesse el Poliesportiu per a continuar pel Camí de Sellent fins arribar a la Sèquia Escalona i ja vaig pel seu costat, només de vorer-la ja fan ganes de banyar-se.
La creue per un pontet de ferro xicotet i baixe a la carretera per agarrar el camí d'una altra sèquia, la de Carcaixent fins arribar al Clot del Negre i prendre el primer bany.... la puta que gelà!!!!!!jajajajaja

Em seque al sol i continue, faig l'única pujadeta de tota la ruta, es curta. Després de creuar uns bancals de tarongers, agarre un altre camí que em porta fins Sumacàrcer després de creuar un parell de vegades la carretera.
esta vegada ni pare a esmorzar ni vaig cap a l'area recreativa, així que creue el Riu Xúquer pel pont i agarre el camí que va pel costat del riu fins agarrar el Camí de Dalt i arribar novament a Antella. Directe al bar a per un suc de cibà ben fresc

I d'ahí directe a pegar-se el segon bany de la ruta.

Ruta curta, en dos hores i mitja he fet els 25 km de la ruta, m'he pegat els dos banys i un refresc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada