13/10/17

Tibi

Hui ruta amb la moto per aprofitar en pont. Ja sabeu: El Pont es Paqui..... Pa Qui l'Agarre. Sense matinar massa vaig a prendre un cafè i després d'omplir el dipòsit en pose en marxa. Primer cap a Castelló de Rugat i pujar el Port de Beniarrés. La mateixa foto de l'altre dia..... The boira is coming

Baixant el port cap a Beniarrés no veig un pijo. Així que una vegada al poble, en lloc de continuar cap a l'Embassament i Planes, continue cap a Muro i Cocentaina on ja no hi ha gens de boira. Continue cap a Benilloba i abans d'arribar em desvie cap al Rebolcat on es veu una bona panoràmica de la boira.

Continue cap al Barranc de la Batalla i vaig cap al Port de la Carrasqueta, he pillat una bona cua de cotxes i camions.... hauria d'haber parat un poc.
Una vegada a Xixona em dirigisc cap a Tibi, arribe a les 10'00 i pare a esmorzar.

Després de l'àgap continue cap a Agost i Novelda. Estic començant a notar calor. Autovia pura i dura cap a Villena i directe cap a Bocairent. Un barranquet i cap a casa on he arribat cap a les 12'15. Vaig a netejar la moto perquè després de dos dies de boira està una mica gorrineta.
El mapa de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada