12/10/17

Marxa Benigànim 2ª Part

Hui he anat amb la bici per a completar la segona part de la Marxa de Benigànim. He eixit tard, ja eren mes de les 11'00.
Pel Camí de l'Alegre cap a Bellús i pel Camí de Xàtiva fins arribar a Benigànim. Com l'altre dia vaig baixar dos vegades pel Convent, hui he anat per pujar. Es pot pujar fàcilment, el dia de la marxa amb mes gent pot ser mes complicat. Com em va agradar la baixada amb escales a l'Ermita Redona, hui he tornat a baixar.
 

Torne a pujar cap a l'encreuament de la Solana i continue el track que no vaig fer l'altre dia. Continue pel Camí Vell de València. Deixe el camí i per una senda amb una forta pujada en la que al final he tingut que posar peu a terra. Continue per camins de casetes fins que comença una baixada per senda.... acaba en una fortíssima rampa amb un escaló i un arbre en mig.... no m'ha donat gens de confiança l'arbre eixe anant soles. Continue fins arribar a una font.

Continue pel Camí de les Fonts passant per la Font del Pi. Continue pujant per un altre camí fins enllaçar amb el Camí Vell de València i arribar al Camí de la Solana. Baixe un poc i arribe a la Font de la Solana. Pare per pegar un mos i omplir el bidó.

El track continue per una senda que no conec.... i en he vist moltes mes.... per ací hi ha molt que investigar. Arribe al Camí de la Solana, pel que l'altre dia ja vaig passar. Com ja passa de les 13'00 hores continue el track per tornar cap a casa. Vaig cap a la Senda de la Bici Rovellà. estic notant les poques hores que he dormit així que puge tranquil fins arribar al Camí de Bellús. Continue cap al poble i pel Camí de l'Alegre i el Camí de la Garrofera cap al poble on he arribat sobre les 14'30 hores. A netejar la bici i engrassar-la.
Ací està la part de la ruta que he fet hui amb blau i en verd el track original.

Tot i que el recorregut pareix prou dur per les fortes pujades.... m'ha agradat!!!! La veritat es que he passat per varis llocs que no coneixia i estan molt bé. L'unic defecte que li he trobat.... que no hi ha avituallament!!!!! jajajajajajaja. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada