10/10/17

Marxa Benigànim 1ª Part

Hui he anat a fer la Marxa de Benigànim que em va passar el track Juanma. Comence la ruta en el primer punt que em trobe amb ella. Ja vaig fer este tram l'altre dia però sense passar pel túnel perquè vaig perdre les indicacions. Hui al portar el track no he tingut cap problema per arribar a ell.

En les voltes que he passat per ací prop i ni tan sols sabia de la seua existència.... si ho haguera sabut segur que l'haguera trobat. Com em va dir Juanma que era estret i fosc però eixe dia hi havia llum.... he agarrat les llums. Es fosc perquè no es recte i fa una "S".

Una vegada he eixit continue el track pel que vaig passar l'altre dia. Això es trialera cap amunt i després cap abaix. Una vegada arribe a un camí veig que passa dos vegades per ací. L'altre dia vaig anar cap abaix i vaig vorer marques... així que he anat cap abaix.... però no tinc clar si era amunt.
Continue les senyals pujant per una senda que arriba a l'Assagador del Corral Vell. Baixe pel Camí de Cardona i passe per davant del Poliesportiu, supose que ací estaria l'eixida i meta perquè passa varies vegades. Continue pujant pel Camí Vell de València. Arribe a l'encreuament de la Solana per primera vegada i continue recte cap abaix. Continue pel Camí de la Creueta pujant el rampó de la carrera a peu. Arribant novament a l'Assagador del Corral Vell. Ací ja estic molt mes que liat perquè vaig seguint el track però no se en quin ordre. Torne a passar per l'encreuament de la Solana i puge cap al Convent però primer baixe per unes escales que arriben a una Ermita. Puge de nou al Convent i baixe zig-zagejant. Per ací també hi ha que pujar. Torne a passar pel Poliesportiu i puge pel Camí de Cardona que abans he baixat. Continue per l'Assagador i passe per una altra Ermita per arribar novament al Convent..... nyas coca!!! Per ací es passa dos vegades... una pujant i una altra baixant NO dos baixant.
Torne a pujar pel Camí Vell de València fins l'encreuament de la Solana i per l'Assagador novament però ara cap a l'esquerre. Baixe per la senda que abans he pujat i veig una bici que abans no havia vist.

Ara la senda continua recta i baixa fins quasi a la via del tren. Continue pujant fins tornar a eixir a l'Assagador del Corral Vell i continue cap al Camí de Bellús fins arribar on he començat a "seguir" el track. He fet uns 22 km de la marxa. En blau el que he fet jo i en magenta el track de la marxa. Com es pot vorer hi han moltes coincidències però em falta la part mes alta del track.

La deixarem per a un altre dia perquè encara tinc que tornar al poble. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada