28/10/17

Romaguera sense pateo (quasi nocturna)

Hui tenia prevista una ruta amb la moto però ahir van putejar a la dona fent-la anar hui a treballar així que em vaig tindre que fotre.... vorem la setmana que ve.
Per tant la solució era eixir amb la bici però...... després de vorer els entrenaments de les motos m¡he tornat a adormir.... i després de dinar m'he tornat a adormir.
Així que no ha quedat mes remei que eixir després de la siestorra. Eren les 17'40 quan he eixit amb les llums a la motxilla. Vaig per l'Assagador de Bellús cap a El Salido i Bellús. Baixe per la senda de les motos i vaig cap al túnel.

Per dins....

La "locomotora", encara que de motor res de res.

Continue pel Camí del Molí de Malany i comença la pujada pel Camí de la Solana. Per la Font de la Solana hi ha una senda per a investigar.... però la deixe per a un altre dia que hui no tinc prou de temps. Puge el fort rampó i vaig directe cap a l'inici de la trialera, ja son les 19'00 hores i hi ha zones de la trialera molt tancades pels pins i em faltarà llum així que no puc perdre temps. Em proteccione i cap abaix. Les motos han fet moltes destrosses.

Arribe baix de la primera part, està prou destrossada. Abans de començar amb la segona part de la baixada hi ha que remuntar un poc. Per ací també està prou destrossat tot i que a les fotos no s'aprecia bé la pendent i lo descarnat que està.

Comença la segona part de la baixada. Preparat per al ROC'N'ROLL!!!! Una baixada amb mooooooooooooolta pedra, tinc que parar a varies zones perquè tinc els braços molt carregats. Arribe a la via una mica just. Vaig a posar ja les llums i en lloc d'anar per la senda vaig per la vora de la via per retallar un poc de distància. Arribe a la carretera i ja es quasi totalment de nit, molt just.... massa per al meu gust. Arribe a Bellús i per l'Assagador de Bellús i el Camí de l'Algepsar cap al Camí de la Garrofera i arribar al poble a les 20'20 i poc mes de 32 km. Bona vesprada.... SI SENYOR!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada