26/9/17

Rulaeta amb sorpresa

Hui he eixit amb la bici un ratet, volia anar cap a l'Embassament de Bellús. Vaig pel Camí de l'Alegre cap a Bellús i després de passar les comportes m'he trobat amb una sorpresa..... la setmana passada van fer a Benigànim una marxa btt i he vist unes marques a terra.... pues vaig a seguir-les mentre les veja.
Baixe per la senda de les motos i després vaig remuntant la Senda del Riu fins a que arribe a la via del tren.... com no he vist res que indicara que la creuava he continuat per la senda que va per la vora de la via fins que finalment he tingut que creuar-la. No se no se.... creuar unes vies sense haver un pas de barrera em pareix un perill perquè pot vindre el tren i sempre hi ha algun gilipolla que passa encara que li digues que no ho faça. Continue pels camins i em torne a trobar amb les senyals, pareix que si que creuava pel primer camí.
Ara ve una forta pujada en alguns trams amb pedra solta, però es que després la pendent encara es mes forta i m'ha obligat a anar a peu..... menuts tapons es ferien per ací en la marxa.
Com era d'esperar gira a la dreta perquè estàvem pujant per al que per a mi es la baixada del Cim de la Trialera de Romaguera.
Baixem un poc de la senda que jo faig remuntant per la Trialera de Romaguera sense pateo i agarre el camí de baixada fins el Camí del Molí de Malany. Allí la marxa continua cap amunt, però jo he continuat cap avall per agarrar el Camí de la Comuna i eixir al Camí de València i cap al poble.
Continue per l'Assagador del Corral Vell i veig mes marques de la marxa.... per al dissabte??
Baixe pel Camí de la Presa. Bon lloc per apegar una becadeta.

Una vegada a Bellús continue pel Camí de l'Alegre i puge pel Camí de l'Horteta fins el Camí del Corral Vell (que no es el mateix que hi ha per Benigànim). Arribe al Camí de la Garrofera i veig uns xampinyons enormes

Amb un mullaoret de tomaca i ceba hi ha un bon soparet.... el que no se es si acabaria de sopar jajajajaja. Una vegada al Poliesportiu directe cap a casa on he arribat a les 11'30 i quasi 37 km "pa la saca".
El perfil de la ruta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada