13/9/17

Quintana

Ahir ruteta amb la bici, volia vorer el partit de basket però si em quedava fins el final ja no eixia amb la bici. Quan vaig eixir vaig dubtar si agarrar les llums.... la Quintana son un poc mes de dos hores.... no cal.... em dona temps.
Vaig cap a La Gaveta i baixe el port, pel Camí la Palla cap a la zona de Bolvens. Continue cap al Pla d'Agulló i veig que en un bancal de tarongers..... ja no en queda cap... els han arrancat i han plantat una altra cosa, supose que seran caquis. Continue baixant la Caturla, està desfeta perquè han fet uns camins nous.... quasi que no es veu l'antiga senda i arribe a la Font Quintana.

Ací hi havia tant poca llum pels arbres que ha sigut quan he començat a pensar que es faria fosc. Intente apretar un poc cap a la Casa de Quadrado i pel Merendero de Pedro cap a la Senda de la Cova Negra i finalment a Bellús. Ací portava 1'40 hores de ruta, ja falta poc per arribar a casa però.... ja fan falta les llums. El pròxim dia les agarre si o si.
Encara queda un poc de claror però no arribe a casa a temps. Això vol dir que ja vaig a ritme de contra-rellotge jajajajaja Puge pel Camí de l'Algepser que es mes rapit fins el Camí de la Garrofera. Quan he arribat al Camí de Guadassequies he tingut que agarrar el telèfon i posar la llanterna. Mes que per a vorer jo per a que em veieren a mi els cotxes que poden vindre per darrere. Arribe al poble i directe cap a casa sense perdre temps on vaig arribar a les 21'05. Hui em fa mal cama de tant que vaig apretar.
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada