9/9/17

Font Amarga - Senyera

Entre les festes i un poc de mal de cama que m'ha fet esta setmana, ja feia prous dies que no agarrava la bici. Des de que vaig anar amb Carlos a vorer la Vuelta a la Cumbre del Sol concretament.
No m'he alçat massa matí, a les 8'00 ha sonat el despertador i a les 8'30 comence a pedalejar. Vaig cap a la Gaveta i baixe el port. Pel Camí la Palla cap a Novetlè i per darrere del cementeri de Xàtiva cap a la Llosa de Ranes, ja he superat els quilòmetres que vaig fer l'any passat.
Comença una de les dos fortes pujades del dia. Pel Camí dels Banys, on em passen un grup de carreteros.... si fora cap abaix voriem jajajajaja i després pel Camí de la Teixonera que ja es cap abaix i arribe a la Font Amarga. 

Continue pel Camí dels Carboners i un poc abans d'arribar a Castelló de la Ribera creue el Riu Albaida per anar per l'altre costat del riu cap a Senyera i parar a esmorzar.
Hui no hi ha fot de l'entrepà perquè no he encertat el lloc. Entrepà, cacaus, olives, beguda i cafè i per 4'80€..... estaria bé si dins del pa haguera hagut prou substancia. Però com no era el cas la pròxima vegada que pare ací a esmorzar aniré a un altre bar.
Continue per la vora del riu i em trobe este rebentó.....

..... crec que la última vegada que vaig passar per ací ja estava (juny)... al costat hi ha una caseta amb un home fora.... pareix que no li importa molt el rebentó.
Arribe a Manuel i continue pel Pr-Camí del Cid-Camí de Santiago-Via Augusta.... tots l'aprofiten. Porte dos ciclistes davant però poc a poc se'n van. Passe per la protectora d'animals.... està ple de gent passejant els gossos, això no ho feien quan vaig fer jo la PSS allí. Arribe a la carretera al mateix temps que els dos ciclistes i passe jo davant tot i que els porte darrere fins que arribant a El Genovés deixe de sentir-los.
Comença la segona pujada forta del dia fins arribar a la baixadeta d'Alboi i per la senda de la Xopà d'Alboi per la vora del riu fins a creuar el Riu Albaida i arribar al Molí de Guarner.... on torne a vorer als dos ciclistes d'abans que han vingut pel camí asfaltat. Vaig darrere d'ells per la senda però no els agarre fins arribar dalt de l'Assut de Bellús.
Continue cap a la Casa Roja i pel Camí de l'Algepser cap amunt.... per ací fa mooooooolt d'aire i em quede clavat. Pel Camí de la Garrofera vaig de costat perquè m'espenta el vent fins que arribe al poble i ja estic mes cobert.
No m'he donat conter quina hora era exactament, però els 55 km a les cames es noten. Entre la inactivitat, la distància i el vent he arribat a casa prou cansat.... BONA RALLYMANADA!!!!!!
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada