23/9/17

Cortes de Pallás

Esta vesprada he eixit a pegar una volta en la moto. Volia vorer una carretera quan vaig estar en la bici per Cortes de Pallàs i Cofrents. En aquell moment la carretera estava tallada per una solsida i la gent accedia al poble per un camí asfaltat. Així que cap allí he anat.
Un poc d'autovia fins arribar a Carlet i a partir d'allí cap a Dos Aigües. Continue direcció Venta Gaeta i al poc em desvie cap a Cortes. Una carretera moooooolt revirada i arribe a la boca del túnel que es va tapar.

Hi ha un semàfor per entrar al túnel i passar a l'altre costat que es on està el poble.

L'altra vegada que vaig estar ací en la bici va ser en maig del 2015..... mes de dos anys després i encara estan en obres...... foto recordatòria d'aquell dia....

Agarre el camí que vaig vorer l'altra vegada que passaven els cotxes. Primer la fooooorta pujada que vaig fer amb la bici, una vegada dalt ja va planejant. De sobte apareix una cosa enorme i es posa al meu costat corrent..... no se si es un arruí però tenia unes banyes prou grans.... m'he cagat damunt!!!! Menys mal que no li ha pegat per creuar la carretera perquè m'haguera tirat.
Arribe a un encreuament i hi ha un senyal..... Jalance 24 km... però el camí es de terra.... no m'apanya i continue.... uns quilòmetres després un altre encreuament.... Otonel 13 km.... però també de terra.... res .... continue recte fins que al poc he arribat a unes instal·lacions d'Iberdrola i no puc continuar.
Tinc que pegar mitja volta i tornar a Cortes i després del túnel hi ha un altre camí asfaltat cap a Cofrents que em marcava el GPS.
Vaig seguint les indicacions del GPS fins que arribe a un encreuament..... dreta Cofrents.... esquerre Requena.... pues a Requena i aprofite per comprar un poc d'embotit. El problema es que he arribat quasi a les 20'00 hores i ja estaven les carnisseries tancades.... si es que obrin de vesprada.
Com ja es un poc tard.... autovia i manta cap a casa directe.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada