18/9/17

Vallada

Després del cap de setmana sense eixir ni en la bici ni en la moto. Hui he pogut eixir amb la bici. Volia eixir mes prompte però no m'he posat el despertador i quan m'he alçat a les 8'00 es quan m'he preparat per eixir cap a les 8'30.
Vaig cap a La Gaveta i continue cap Aielo pel Camí de Cairent, fa una mica de vent. Una vegada al poble, per la carretera per a pujar el Port del Paller. Volia anar cap a Moixent però com no he eixit prompte em desvie pel Port del Campello de Vallada i el baixe per carretera. M'ha adelantat un cotxe just en el moment que arribava dalt i encara no havia fet 200 metres de baixada i ja l'he adelantat.
Una vegada al poble vaig a esmorzar al bar que vaig anar l'ultima vegada i que em va causar bona impressió. Hui s'ha corroborat com un bon lloc per esmorzar. Brascada.

Puc garantir que l'entrepà es molt mes gran del que pareix a la foto.... no he pogut en ell. El preu de 5€ per l'entrepà, cacaus, olives, beguda i cafè es molt mes que encertat.... Com va dir Terminator.... TORNARÉ!!!!
Continue per la Via Augusta que també es Camí de Santiago de Llevant, tot i que jo vaig en direcció contraria.

Continue per la Via Augusta que també es el Camí Reial de Xàtiva, hi ha un tram que l'han asfaltat i només li falten els peatges. Continue fins quasi a Canals i per la "recta de Canals" a pujar el Port de l'Olleria. Una vegada dalt baixe per La Gaveta i cap a casa on he arribat a les 12'30 i 45 km. Ara toca netejar i engrassar.
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada