10/9/17

La Nucía

Hui ha tocat ruta amb la moto tot i les fortes pluges d'anit. A poqueta vesprada va estar plovent però per la matinada va caure una forta tronada.... ja s'ha acabat l'estiu.
A les 9'00 havíem quedat però hem eixit mes tard. Curiosament.... i sense que servisca de precedent.... hui he anat jo el primer. Doncs ja que vaig jo el primer.... HUI NO PASSE PER L'AUTOVIA DE SEMÀFORS!!!!
Sempre anem cap a Cocentaina per ella i es una cosa que no entenc, així que hui directe per l'autovia sense perdre temps per ells. deixem l'autovia per anar cap a Benilloba i de seguida ens donem conter de la magnitud de la tronada per ací.... curves brutes amb pinotxa, terra i sobretot.... MUNTONADES DE GRANÍS. Jo anava pensant que com estiguera tot igual pegava mitja volta i anar cap a un altre lloc. Una vegada hem passat Benassau la carretera ja estava en prefectes condicions però.... vaig patint perquè vaig el primer i jo no soc ni molt menys el mes rapit. Estava intrigat.... Per què collons no em passa ningú???? 
Arribem a Confrides i pare.... no no... continua tu davant. Continue cap a Benimantell i finalment La Nucia on hem parat a esmorzar al lloc de costum... sensació molt rara la d'arribar el primer jajajajaja
L'entrepà Serranito no està gens malament.

Continuem cap a Callosa d'En Sarrià, Bolulla, Tàrbena i Castell de Castells. Ací estàvem parats per a reagrupar-nos i com jo tenia que anar a Bocairent a dinar he tirat davant. Els altres no se cap on hauran anat, jo cap a Famorca, Fageca, Quatretondeta, Gorga, Millena, Cocentaina i per l'autovia directe cap a casa on he arribat un poc tard, ja eren les 13'30.
El mapa de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada