2/7/17

Vilallonga

Ahir es va celebrar la típica eixida a Dénia del Club Ciclista Bocairent. Per mala sort no la podia fer completa..... entre que vaig treballar divendres per la nit i que dissabte per la nit tenia despedida de solter.... era impossible.
Divendres pel matí vam anar el meu germà i jo i vam deixar un cotxe allí. Acabe de treballar a les 6'00 del matí i vaig a la Rotonda a fer-me un cafè. Mentre estic allí cau un bon xaparró. A les 7'00 puge fins la casella.

Eixim unes 50 persones cap a les 7'30, fa frescor. No pareix que estigam en estiu. Anem baixant per la via, el ritme es rapit. Intente anar sempre entre els primers per a que el cos estiga ben activat i no em pegue el baixó.
Després de fer un tros de carretera arribem al pont tallat i es reagrupem.

Continua fent frescor, hi ha una bona nuvolada damunt de la Mariola. Continuem baixant per la via, almenys enguany no hi ha pols al camí. Arribem a Muro i tornem a para per a reagrupar-nos, el ritme continua siguen rapit per a mi però vaig molt còmode.


Tornem a agarrar el Camí de la Via fins arribar a Gaianes i pel Camí del Barranc del Pont fins a Beniarrés. Tornem a reagrupar abans del túnel.


Continuem baixant per l'antiga via. El ritme continua sent rapit fins arribar a l'Estació de l'Orxa.

Per ací pareix que ha fet una bona ploguda perquè hi han prou de xarcos que van embrutant-nos prou. Anem passant pels túnels fins arribar a la cantera on es tornem a reagrupar cervesa de supervivència que diria Pablo en ma.

Baixem cap a la Font de la Reprimala i quasi em menge una figuera al avançar a un merut que de sobte es creua d'una punta a l'altra del camí. Arribem a Vilallonga i anem al bar a esmorzar. Els entrepans ja estaven preparats i hem pogut disfrutar d'un bon esmorzar. El perfil de la ruta.

Després de l'esmorzar carreguem les bicis als cotxes i tornem cap a casa. Al final he aguantat molt bé els 48 km tot i que vaig estar treballant per la nit. Ací la resta de fotos. https://www.facebook.com/rafel.vidaltipotane/media_set?set=a.10155248369146138.1073741900.560231137&type=3&pnref=story  Arribe a casa passades les 13'30.... dutxa i a dormir sense dinar jajajajajaja

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada