28/7/17

Que ensenyen a les autoescoles????

Ahir pel matí vaig eixir a pegar una volta amb la bici, encara no eren les 8'00 i al passar per ací....

Vaig tindre que pegar un gir brusc del manillar per a esquivar a una rubia que eixia amb el cotxe i que quasi que m'atropella.... perquè parar a l'stop res de res. Esta vegada he tingut mes sort que fa tres anys i he pogut esquivar-la.
-Que no m'has vist??
- Si... però com no vas per la carretera no tinc per que parar?
-Cooooooooooooooooom?
-Això no es carretera.

O siga.... que com anava entre la carretera i l'stop la rubia no te perquè parar i pot atropellar-me i matar-me tranquil·lament. A mi quan em vaig traure el carnet de conduir em van dir que als stops hi ha que parar sempre. Si en conter d'anar en bici haguera anat amb un camió.... tampoc haguera parat??? M'hauré de comprar un camió!!!!!
La filla de puta no te prou amb dos senyals d'stop. I tanta pressa que tenia era per anar a la gasolinera.

Que siga rubia vol dir que no te que tindre ni puta idea de conduir???? Pot ser.
Que siga rubia vol dir que no te que tindre coneixement??? Pot ser
Que siga rubia vol dir que pot anar atropellant a la gent?? Es veu que si
Per què ixe odi al ciclista???.........
Que ensenyen a les autoescoles???...... Dos preguntes que es queden sense resposta, almenys jo no la conec.
La veritat es que em vaig quedar un rato parat.... no sabia que fer si continuar o tornar a casa.... no feia ni dos minuts que havia eixit de casa. Aniré per un lloc que no passen cotxes.
Vaig pel Camí de l'Alegra baixant El Salido cap a Bellús, passe per baix de la presa i per la senda de la Cova Negra. Pareix que estan fent algun manteniment per la via.

Continue cap a les Arcades d'Alboi. Fa uns anys va fer una forta ploguda i es va ensorrar, pareix que ja no hi ha perill perquè està igual i no han arreglat res.

Continue fins arribar quasi a Xàtiva i pegue mitja volta per a tornar pel mateix lloc. A l'arribada a l'assut de Bellús pare. Impressionant la quantitat d'aigua que estan soltant a la presa.... i pensar que he passat per ahí amb la bici quan no porta aigua???

Continue cap a Bellús i altra vegada pel Camí de l'Alegre, però ara vaig en lloc d'anar pel camí vaig per dins del Barranc de la Ponta. Arribe al Camí de la Creueta.... son les 10'15 i ja comença a fer calor.... me'n vaig a casa ja m'he tranquil·litzat prou. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada