17/7/17

Ruta de les avaries

L'altre dia li vaig posar a Carlos un vídeo d'una ruta i hui volia anar a fer-la. Abans d'eixir mire l'horari d'apertura del Castell de Xàtiva i diu que hui està tancat, doncs canvie de ruta.
No tenia massa clar cap a on anar així que vaig baixant el Port de l'Olleria i comence a sentir un clanc clanc clanc darrere. Pare pensant que era un radi trencat però estan tots bé. Mire i no veig res raro. Alce la roda i la faig girar a l'aire i continua fent el soroll però no veig res trencat. La gire al revés i para en sec amb un clonc.
Em pose a mirar i es quan ho veig.... el mollet de les pastilles de fre està enganxat al disc de fre. Intente arreglar-ho però cada vegada està mes garsat així que.... lleve les pastilles i vaig sense fre darrere.
Continue baixant el port i pel Camí la Palla cap al Polígon de Novetlè i després de creuar el Riu Canyoles arribe a Vallés. Continue pel Camí del Molí de Santandreu cap a la Granja de la Costera i pel Camí del Gars fins la Llosa de Ranes. Passe per davant d'un taller de moto i bicis... li ensenye el mollet per si en te i em diu que això va amb les pastilles. Només porte unes monedes així que continue sense frens. Continue pel Camí de la Fillola i faig una sendeta.... però es de baixada i jo estic fent-la pujant.... apuntada per a un altre dia. Arribe al Camí de Sta. Anna així que.... fins a dalt!!!! Agarre a un altre ciclista.... vaig millorant la forma física... però ell no puja la part mes empinada fins arribar dalt.... el 37% diu el GPS.

Pareix que hi ha una bona baixada.... per al pròxim dia...

Rosa dels vents.

Fantàstiques vistes de la Llosa i Xàtiva al fons.

Comence a baixar les escales.... només porte el fre de davant així que amb prudència.... pare a meitat de les escales perquè no puc girar i mentre estic encarant la roda de darrere comence a sentir un soroll.... està eixint-se l'aire de darrere.
MECAGUEN LAPUTA!!!!!!

L'he llevat i es molt llarg i prou gros, el torne a posar per a que tape el forat.... entre el clau i el líquid del tubeles pareix que queda sellat però no tinc massa confiança de que dure.... ja porte dos avaries... el fre de darrere el porte així...

Continuar es jugar-me-la molt.... ja porte dos avisos el tercer pot ser monumental... li pose un poc d'aire a la roda i pegue mitja volta i comence a baixar cap a la Llosa de Ranes, Xàtiva, Novetlè i pel Port cap amunt directe al taller. La roda ha arribat bé encara que de tant en tant sentia un bufit. Al final m'han eixit prou km però jo volia fer-ne mes. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada