23/7/17

Nocturna Gaianes

Anit es va celebrar la tradicional nocturna del Club Ciclista Bocairent. Bona ruteta amb un sopar DKTGoria.
Sobre les 20'00 hores eixim 15 bikers per la via cap abaix, ritme rapit. Deixem la via per pujar cap al Pla dels Carros.

Baixem per la Senda dels Enginyers.

I comencem a pujar fins arribar dalt del Port d'Albaida, encara que abans fem un descanset per arreglar una punxada.

Una vegada dalt del port, comencem a encendre llums i baixem per l'antiga carretera. Es desviem pel Camí Vell del Port per anar cap a Turballos i Gaianes.



Comença el FESTIVAL......







Després d'un bon sopar amb abundat cervesa, no hi han moltes ganes de tornar.... o si???

Pel Camí de la Via cap a Muro. Primer el ritme comença viu..... i de seguida es posa rapit. Menys mal que hi ha alguna parada per reagrupar-se.... i el que faça falta.

No podem tornar pel Riu Agres perquè diuen que està desfet el sender, així que quan arribem a Muro fem un tros de carretera fins agarrar la via.

Quan anem per la via jo ja portava la llum morta.... vaig fer els túnels el dia de Dénia i no l'havia carregada. Així que vaig en companyia de Santi que porta bona llum.... i això vol dir una cosa.... PLAT i acatxar el cap i donar pedals.
Passem el Pont Tallat i vaig prou be, molt millor que l'any passat que anava l'últim i no podia seguir a ningú. Enguany vaig amb els gallos.... "cola de león". Passem Agres i Pep torna cap a Ontinyent. Jo continue a roda dels gallos fins a passar l'encreuament de l'Alboret.... queda menys d'un quilòmetre però ja no puc seguir el ritme frenètic que s'ha posat.... només hi ha que vorer la velocitat que ha marcat el GPS cap amunt jajajajajajajaja. Crec que no he anat mai tan rapit..... Menut entrenament!!!!!! 

Una vegada a la casella hi han disparitats d'opinions i la gent se'n ha anat cap a casa. Son quasi les 3 del matí però encara hi ha temps per a fer-se una última foto.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada