16/7/17

Benirrama

Dimecres per la vesprada vaig canviar la roda de la moto.... si.... el dia de mes calor.... només marcava 41ºC.... donava agonia anar en moto. Per això vaig anar directe de casa al taller i a casa... sense fer ningun km extra. La roda m'ha durat 26.992 km.... no està gens malament jajajajajaja. Ara li he posat una altra un poc mes blaneta, si em dura 10.000 km menys no passa res.
Per això hui he eixit ben matí, per a provar-la. A les 7'00 del matí hem pose en marxa. Vaig cap a Xàtiva i per la Serra Grossa torne cap al poble. Hui havíem quedat una hora mes prompte, jo he arribat el primer sobrat per a fer-me el cafè després d'haver rodat un poc i anar acostumant-me a la roda nova.
Eixim passades les 8 i anem cap a Muro per l'autovia. Continuem cap a Benimarfull, Planes, Alpatró, La Carroja, Benissivà, Benialí i es desviem fins a Benirrama. Bon grup hui, amb Morán fent tapó amb el cotxe i tot jajajajaja

Típic esmorzar de coquetes.

Encara que hui no ha tret el de gambetes.

Jo amb dos tinc prou.... hi ha qui en menja mes però es que a mi m'embafa molt.

Després continuem la ruta cap a Pego. Allí ens hem separat dos.... els altres han anat cap a la Vall d'Ebo i nosaltres cap a Oliva, La Font d'Encarrós on s'ha quedat l'altre xic (que no recorde el nom) i jo que he tornat cap al poble. Hi ha que vorer les cues de cotxe direcció la platja... esta vesprada-nit per a tornar farà fredat.
A les 11'45 en casa després d'una bona ruteta i ja amb prou de calor per a una reconfortant dutxa d'aigua fresca.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada