23/8/15

XXIX Volta a peu Novetlé

Hui he anat a córrer. No estic entrenant massa, estic fent mes bici que córrer però vull fer la carrera d'ací de l'Olleria i tinc que agarrar-ho ja en serio.
No em vaig gitar massa tard anit, tot i ser festes a Bocairent i a l'Olleria. Així que este matí esmorze un poc i vaig cap a Novetlé. Em vaig enterar de la carrera ahir pel matí i per internet ja no em podia inscriure. Ara està de moda no permetre inscripcions el dia de la carrera, i no sabia si em deixarien inscriurem. Si em deixen be i sinó.... també.
Arribe a les 9'30 i aparque el cotxe al poliesportiu, la carrera es a les 10'30. Vaig a les inscripcions i si que em deixen inscriurem. Torne al cotxe i em pose el dorsal i el pulsòmetre i després de fer uns estiraments vaig a caminar rapit.
Vaig recorrent el que es el circuit de la prova, faltant 20 minuts comence a trotar i vaig cap a l'eixida. Em pose de la meitat cap al final.
Quan es dona l'eixida acatxe el cap per a no vorer quanta gent em passa, jo al meu ritme. Arribe al km 1 i vaig a 5'15. Un poc rapit però no em fa res mal i la carrera es curta. Es fa un primer pas per linia de meta després de fer el km2, a 4'40.

  Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee paraaaaaaaaaaaaaa, estic apretant massa. Afluixe un poc i el km3 el faig a 4'43. No es molt menys però encara queda la pujada forta cap al cementeri, durant la baixada està el km4, a 4'59. Be.... ara ja queda poc i es el moment d'apretar un poc. Tinc que parar per lligar-me els cordons d'una espardenya i encara faig el km5 a 4'44. Com no em fa mal el genoll es moment de donar-ho tot i arribe al km6 a 4'19. WAAAAAAUUUUUUUUUU. Si haguera tingut 7 km la prova hauria estat prop de 4 l'ultim km.


He quedat molt content, l'anterior carrera de Bellreguard vaig acabar molt justet i esta he tingut millors sensacions. Allí em va eixir a 5'21 i ací a 4'51. He aconseguit baixar de 5. Es per a estar molt content. L'any passat per estes dates anava en muletes i no menejava el peu, ara ja puc començar a fer carreres a un ritme decent.
També he de tindre en conter que esta es una carrera curta, si fora mes llarga el resultat podria ser molt diferent, però de totes maneres estic content perquè es la segona carrera que faig i encara no he recuperat tot el moviment al peu i al genoll.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada