2/8/15

Una de... rallyman

Anit vaig estar de sopar d'empresa i em vaig gitar tard, així que hui no he matinat gens. Quan m'he despertat he eixit, ja eren mes de les 10'00. Afortunadament no feia calor, s'estava prou be.
He pujat per La Gaveta i cap a Aielo pel Camí de Cairent. He tingut que parar varies vegades per intentar ajustar els frens. Pareix que estan ja prou gastats i el pistó no torna be i es produeix un rozament que es prou molest.
Tant de parar m'ha fet perdre molt de temps, volia baixar per la Tr de la Foia, però quan he arribat dalt del port ja eren quasi les 12'00.
Així que he pegat mitja volta i he baixat per la carretera per arribar a casa abans. Una vegada a Aielo altra vegada pel Camí de Cairent i La Gaveta i al poble. Al final he fet uns 32 km, bé.... no està mal.
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada