24/8/15

Bikerent

Hui tocava ruta amb la bici. Tenia ganes de fer una ruta cardaora, i quina es la millor?? LA BIKERENT. La veritat es que fa molt de temps que no puge al Montcabrer, uns 17 mesos. A les 6'10 del matí sona el despertador i vaig cap a Bocairent. A les 7'15 comence a pedalejar.

He eixit des del Pont Darrere la Vila i per la Font d'En Ferrís i per a la via cap al Polígon. Com ja clareja prou puge per la carretera per retallar un poc de temps. Una vegada dalt del Port vaig per la Senda dels Cavalls cap a l'Ermita de Sta. Barbara.

Continue cap al Camping, m'ha sorprès vorer que han arreglat el camí, ja era hora perquè estava desfet i amb uns grans reguers. Continue pel Camí del Racó del Cirer cap a la Font del Mas dels Arbres o Font del Racó del Cirer. Aprofite per a menjar una barreta.

A un lloc que no es pot encendre foc hi han 8 puntes de cigarret.....

Continue pujant pel Camí del Portell fins arribar a la Cava Arquejada.

Sense perdre temps continue, per ací ja es nota prou de vent, així que allí dalt en farà molt.

Continue per la senda i al poc ja tinc que deixar de pedalejar, ara toca empentar la bici. Cada vegada fa mes aire i es molt molest. Arribe dalt i després de fer unes fotos baixe per amagar-me entre les penyes i una carrasca per esmorzar.

Comence a baixar per les Penyes Monteses, es una trialera molt tècnica i tinc que anar parant moltes vegades. Unes perquè em fan mal els braços i altres per falta de costum. Pareix que hi ha una rampa d'enlairament per arribar a Alcoi.

Arribe a l'encreuament. Abans estava ple de pins i anaves baixant entre ells, ara està tot cremat. En lo bonic que era abans, que llàstima.

Continue per la senda, el verd comença a brotar.

Hi ha trams de pujada pedalejant, pujar empentant la bici però també de baixada.

Quina baixada mes xula. Arribe al Barranc del Bou, passant prop del Mas de Prats. Continue pel camí i al poc em desvie per a baixar la trialera Txeca...... la recordava mes difícil però per ací si que fa anys que no passe.
Una vegada baix del Mas de Capellans, ja pel camí cap al Mas de Mariola, fins arribar a la Font de Mariola.

Em dirigisc cap al Camping i desfaig un poc del camí que he fet de bon matí fins arribar al Teular del Sapo, on em desvie per a baixar per la Trialera de la sarsa.

Hi ha dos trams que abans es baixava recte i ara han netejat uns trams de serra i han fet unes revoltes....


Si era per una degradació, em pareix perfecte que recuperen la antiga senda. La veritat es que han llevat els trams mes tècnics però ara es mes bonic.
Arribe a la Via i cap al poble on arribe a les 13'00 hores. La ruta es molt bonica encara que hi ha que empentar prou la bici però mereix la pena. Encara tinc que parar moltes vegades a les baixades amb pedres perquè em fan mal els braços, però ja puc començar a frenar prou be amb un dit, si no es massa temps seguit clar.
El perfil de la ruta.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada