1/12/13

Una rodaoreta

Ahir mentre tornava de València de la Mani em trobava cansat i com no havia quedat amb ningú, vaig decidir eixir amb la bici en quan m'alçara.... sense posar-me el despertador. A les 10'30 han vingut les xiquetes a despertar-nos perquè volien beure la llet ja.
Mentre m'he preparat per a eixir eren quasi les 11'00, ja no es hora de fer ninguna ruta especial així que he anat a verihuar la senda que em va dir Pedro que baixa pel costat de la carretera de la Serra Grossa cap a Bellús.
Amb l'imatge del Montcabrer i la Mariola nevades i pensant "Cauen... si haguera matinat estaria xafant neu" m'he dirigit cap a Bellús pel Salido. Primer puge per la carretera perquè no se on està la senda, una vegada localitzada l'agarre i he anat cap amunt, ara ja se on comença i he començat a baixar-la.


No te ninguna complicació i una vegada baix vaig a vorer l'inici de la senda per l'altre costat. Hi ha que empentar un poc la bici per pujar però cap problema. Torne a baixar el Barranc de Cari per on havia pujat i per la Casa Rotja cap a la Cova del Senyoret i pel Camí de la Garrofera cap al poble fins arribar a casa abans de les 12'30. Poc mes de 20 km en menys d'hora i mitja i just a temps per a no banyar-me perquè ha començat a plore.

El perfil de la ruta.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada