11/12/13

Mes de rodar

Hui una altra ruta rodadora... 
Havia quedat amb Jordi però al final no ha pogut eixir i he anat jo soles encara que un poc mes tard del que havia pensat. He anat cap a La Gaveta i al Port per a baixar-lo i pel Camí de la Palla cap a l'autovia i pel carril bici fins Novetlè. Continue pel Camí la Bola fins Xàtiva.
Una vegada allí decidisc posar les llums, encara hi ha claror però.... MECAGUENLAPUTA!!!!!  La llum de davant no funciona correctament, l'altre dia em van caure a terra i .... s'apaga continuament.
Volia anar cap a la Cova Negra... tenia dos opcions... continuar la ruta o tornar per on havia vingut.... que es menys perillós si em quede sense llum????? Pues no se.... així que pegue mitja volta i torne per on havia vingut.
Fins arribar a l'antiga carretera del port encara tenia claror i he intentat anar el mes rapit possible, però... a partir d'eixe moment ja em feia falta. Anava encenent la llum cada vegada que s'apagava però ha arribat un moment que ja no s'encenia. Estava per La Barraca, baixe per la travessa i només tinc que fer uns metres per carretera, la llum de darrere si que va sense problemes.

En fi... tindrem que demanar-li als reis unes altres llums. El perfil de la ruta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada