31/3/13

Castell Carbonera

Este matí he anat a vorer la gent del poble on anava.... però no hi havia ningú, be perquè no eixien o be perquè no havien canviat l'hora. Així que després d'estar uns minuts esperant per si de cas he començat a pedalejar. Com fa unes setmanes vaig eixir pensant en anar cap a la Font Freda i al final no vaig anar hui si que ho he fet.
He baixat pel Cementeri cap abaix i com sempre el gos que ix de la caseta però hui s'ha quedat en mig del camí i no em deixava passar.... algun dia passarà una desgràcia amb eixe gos.

Continue baixant i a Montaverner agarre el Camí Reial de Gandia fins el desviament per a creuar el Riu Albaida i per l'Estació de tren cap amunt fins Atzeneta. Continue per La Sèquia i per la pista cap a la font.

Continue sense parar a la font, l'altre dia vaig estar llegint sobre el Castell de Carbonera, així que vaig allí.

Queden molt poques restes del castell, estes restes son les de l'aljub.
 

Les vistes son fantàstiques, no es d'estranyar que el feren ací.

Reprenc la marxa ja que fa una mica d'aire i no vull gelar-me, encara queda un poc de pujada fins arribar al desviament per a baixar a Les Fontetes. Em pose les protes i cap a baix. No pare a la font i continue baixant, esta es una de les sendes mes boniques que tenim per la zona.

Una vegada al Ràfol pegue un mos i continue, vull arribar prompte a casa. Vaig pel camí que va paral·lel a la carretera de Gandia fins que em desvie per a passar pel Refugi Antiaeri de Misena i després creuar el riu. Ací faig una paradeta per a fer fotos dels peixos.... quin banyet mes bo que tinc que pegar-me ací en estiu.

Continue pel Camí Reial de Gandia fins Montaverner i puge pel mateix lloc que havia baixat del Camí de les Hortes però vaig pel del costat per no tornar a passar pel costat de la caseta que ix el gos.

Arribe al poble passades les 12'30 amb mes de 50 km. Últimament estic fent rutes llargues, al final em posaré fort i tot. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada