6/3/13

Cova Negra

Hui m'he alçat prompte així que he anat a pegar una volta amb la bici. De pas vaig a "verihuar" la senda per la que va vindre Miguel el dia que es vam ajuntar amb ells.
Primer he anat per la pirotècnia Nadal però hi havia un poc de fang així que quan he arribat al camí asfaltat en conter de pujar cap a La Barraca per la senda he eixit a la carretera i he pujat per ella. Baixe el port i note una cosa rara al pedal dret.... OSTI TU!!!! Està solt, he parat en bon lloc per a apretar-lo ja que ha arribat a eixa caseta un home i m'ha deixat una clau i un poc d'oli per a untar-lo. Continue i ja arribe al Barranc de Sanchís que es per on van vindre. Arribe al Riu Canyoles i vaig una estona pel costat fins arribar a Annahuir, a partir d'ací ja ho conec. Arribe a Novetlè i vaig a buscar la Senda del Cementeri.... però no la trobe, només la he fet una vegada i no recorde per on s'agarra.... solució???? anar a buscar-la a l'eixida i fer-la del revés. Dit  i fet... ara ja se d'on s'agarra. 

Torne per la mateixa senda fins arribar a Xàtiva i després de pujar cap a l'Ermita de Sant Josep i Sta. Barbara baixe per darrere de les muralles del castell i cap a la Cova Negra. Riu Albaida i al fons les Arcades d'Alboi.

 Continue fins arribar a Bellús, està començant a fer-se tard, així que vaig per la Pirotècnia Platon fins agarrar el Camí de l'Olleria a Guadassequies fins arribar al poble i directe a casa. Demà ja tocarà netejar i engrasar la bici.
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada