23/3/13

"Verihuant" pel Bc Llobera

Hui teníem que fer la LT Banyeres-Xàtiva, però com es va cancel·lar he anat a verihuar pel Barranc de la Llobera per enllaçar amb la Foia Redona, ja només em queda una opció per vorer si es possible.

Primer he pujat per La Gaveta i direcció al Port i de seguida per la Senda del Portalet. Per ací he vist uns moters i he estat una estona parlant amb ells. Continue per la Senda i al poc comença la baixada. A un escalonot he tingut una caiguda, la roda de davant s'ha quedat clavada i he eixit per dalt. Arribe al gasoducte i al poc comence a baixar novament per dins del barranc.

Una vegada arribe a la Casa Parroro em desvie. Montesa al fons.

Esta es la senda que vull "verihuar", m'indica que hi ha un Manantial, en concret la Font del Meló. Estic seguint la senda fins arribar a la Font.

Si que brolla aigua del manantial, bo es saber-ho.

Però per ací no hi ha cap senda. només per la que he vingut..... llàstima. Em toca tornar enrere cap a la Casa Parroro i continuar baixant el barranc direcció Montesa. Després de fer un bon tram ciclable, arribe a un altre tram que no ho es. Vas totalment per dins del barranc, menys mal que no hi ha aigua. Al poc pare a esmorzar a la vora del camí i de pas em lleve la camiseta interior, està fent caloreta.
Continue la marxa i arribe al Riu Canyoles, passa aigua però es pot creuar be.
esta era la part difícil, ara toca la fàcil. Vaig seguint un camí i tinc que creuar varies vegades el riu fins arribar a este toll.... si en estiu ací hi ha aigua.....

Una vegada ja a la carretera que du cap a Montesa, em desvie pel camí que va pel costat del tren fins arribar a la recta de Canals i ja cap amunt. Veig al final de la recta un ciclista però no li retalle distància. Quan vaig per la part mes empinada comence a vore'l mes prop i ja quasi dalt de tot l'avance..... quina mataaaaaaaaaaaaa. Baixe cap a La Gaveta i em trobe un filat que talla el camí i tinc que tornar arrere. Arribe al poble per Caputxins i directe a casa, ja son quasi les 13'00 hores encara que només he fet 30 km.

El vídeo el podeu vorer ací o en youtube.;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada