28/3/13

Bancal de l'Ermità

Hui Dijous Sant primer dia de vacances i primera ruta pasquera amb la bici, pensava que feria vent, però ha fet prou de calor. He anat a vorer la gent del poble on anava però no ha eixit ningú, així que tocava aprofitar per fer una ruta que no puga fer amb ells i he anat a fer la del Bancal de l'Ermità. L'altra vegada que vaig intentar fer-la vaig partir la pateta del canvi i vaig tindre que cridar a la dona per que vinguera a arreplegar-me amb el cotxe, hui ha sigut totalment diferent.
Primer he pujat per l'Alegre i m'he desviat cap a la zona del Bot de Parapent.

Bona vista de la comarca de La Costera


He continuat cap a la zona del "castellet del Porquet"

Benicadell a l'esquerre... Montcabrer a la dreta.

Continue avant fins arribar a l'inici de la Senda del Bancal de l'Ermità. Ja que es una senda prou tancada pare per a posar-me les protes i de pas em lleve la camiseta interior i la braga, ja està fent calor i encara es prompte. Primer ve un tram que majoritariament es ciclable encara que hi ha algun tram d'empentar la bici, passe prop de la cantera de la Serra Grossa i després arribe al Monument a l'Endurer. 

Continue avant i de sobte..... Xe tú!!!!! qui ha posat eixa senda ahí?????

Ara tindré que anar a "verihuar-ho" pareix que te molta pendent i no se si serà molt ciclable..... però te bona pinta jejejejeje. Arribe a la part mes "xunga-bonica" hi ha molta pendent, molt d'escaló, molta pedra.... molt de tot... però també amb una vista fabulosa. Vaig per dalt de la cresta de la serra a un costat La Vall d'Albaida i a l'altre costat La Costera.

Arribe a la carretera després d'una baixada impossible de ciclar.

Comence a pujar per l'altre costat de la carretera, primer es ciclable... i xulo.

Però després toca empentar un poc la bici fins que comença la baixada.... bona trialera!!!!! encara que hi ha un tros complicat es rock'n'roll del bo.
Arribe al Molí de Guarner i mentre em lleve les protes i em dispose a pegar un mos arriben dos bikers. Son de València i estan buscant la Senda Andalusa. Està en direcció oposada a la que vaig jo però els acompanye fins  la pujada del Port de Genovés. Després de passar-se telèfons per a quedar un altre dia torne cap enrere fins el Molí de Guarner i per la Senda de la Cova Negra fins Bellús. Per la Pirotècnia Platon cap al poble per arribar sobre les 13'00 hores amb quasi 40 km.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada