27/2/11

VII Mitja Marató de Xàtiva

VII Mitja Marató de Xàtiva

Hui carrera a Xàtiva. Prova "superdefoc" per a saber com estic del peu després de la lesió. L'objectiu era acabar la prova sense tindre en conter el temps.

Havíem quedat la gent del Club d'Atletisme a las 8'30 per a eixir tots junts cap a Xàtiva, el cas es que cadascú ha aparcat on a pogut, però a l'entrega dels dorsals ens hem trobat de nou. També he vist per allí a Lato i Toni amb les seues dones.

Una volta amb el dorsal, he anat a canviar-me i començar l'escalfament. Molt important sempre, però hui encara mes.
A l'eixida, m'he posat de la meitat cap arrere, per a que no em condicionara el ritme dels primers, encara que això soc dur-ho prou bé.

El primer km m'ha eixit a 5'40, molt espaiet.... però sense cap problema... m'avançava molta gent i ha començat a xispejar.

A partir del km 4, ja ben escalfat, he començat a avançar jo a gent, anava comodisim i ja estava baixant la mitja de temps, a pesar de no ser eixe l'objectiu inicial.

Anaven caient els km.... i li hem pegat la primera volta al circuit.... encara es prompte per a incrementar el ritme a pesar de que em trobe molt bé.

Continuen caient els km i arribem al km 17 on hi havia una forta pujada de pendent però no de llarga.

Una volta passada esta "dificultat" ha arribat el moment clau.... hi ha que fer un anàlisi fred de la situació. El peu no em fa mal, no he tingut cap problema, i em trobe amb forces.... es el moment d'apretar i donar-ho tot.

Així que comence a incrementar el ritme i comence a avançar encara a mes gent. Arribe a l'ultim km i ací ja no hi han excuses.... a toooooooooooooooopeeeeeeeeeeee.... segur que l'hauré fet per baix de 4'30. Anava contant des del km 18 a quanta gent avançava, al final han sigut a 41 persones i he entrat esprintant, per la qual cosa hem queda un molt bon sabor de boca.

Al final he fet un temps d'1'46'14, eixint-me el km a 5'03.... que es un mooooooooooolt bon temps ja que no esperava que m'isquera per baix de 5 i he estat molt a prop, estic molt content del resultat.

4 comentaris:

  1. tampoco es un tiempo para tirar cohetes...
    es mas bien malo

    ResponElimina
  2. Gràcies pel teu comentari anònim, però tenint en conter que l'objectiu inicial era simplement acabar la proba i que només he apretat 3 km es molt bo, recorda que acabe d'eixir d'una lesió....

    ResponElimina
  3. Pero eso de malo... està muy feo decirlo... tu eres el que ha ganado??? entonces también has hecho un mal tiempo

    ResponElimina
  4. Rafa, enhorabona! M'alegre molt per tu, es un temps molt bó tenint en compte que fa res vas tindré la lessió. No faces cas del que puga dir un anònim que potser no siga capaç de millorar el teu temps...

    ResponElimina