26/2/11

Com qui no vol la cosa.

Hui hem tingut una bici-reunió d'Acimcova. Estan eixint molts temes i teníem que anar donant ja algunes coses per acabades i organitzar-nos bé.

A les 6'50 m'he alçat, encara no tenia res preparat, així que ho he preparat tot i a les 7'35 he eixit direcció Cerdà per a arreplegar a Skullman que venia des d'Alacant. Quan he arribat allí, ell ja estava esperant-me, hem carregat trastos i bici i carretera i manta.

A les 8'50 arribàvem al lloc d'encontre, on ja estaven tots. Salutacions i eixida cap amunt per una senda on es podia vore el Castell de Sagunt al fons.

Continuem pujant i fem una paradeta per a reagrupar-nos.

Ara toca baixar, la senda es molt xula. Però com la Llei de Murphy es infal·lible.... he pegat un mini-bac, ja que no he arribat a caure del tot, però m'he espatlat al peu que em vaig pegar el giró.... esperem que demà puga anar a córrer sense problemes.

Ara toca pujar de nou.... i que pujada... tota a peu espentant la bici.
Pareix ser, que hi ha gent, que no es dona conter de que fumar a la serra es com fumar a un polvorí.

Ací dona la impressió de que estàvem al Portal de Betlem.

Ara a baixar de nou, una baixada molt xula amb el punt justet de dificultat per a disfrutar-la. Passem per una enorme llosa de la qual, per cada badallet, eixia un pi.

Una volta baix, hem pogut riure una estona, ja que teníem dos acompanyants de ruta que ens han fet molta gràcia.

Encara que la volta ha sigut curta, hem arribat al bar amb una mica de retard i ja teníem ganes d'esmorzar.

El perfil de la ruta.

Després hem fet la reunió d'Acimcova per a anar polint tots els temes.
A les 15'20 hem començat a tornar a casa, encara que hem aprofitat per a parar a dinar. Al fi he arribat a casa a les 17'15 mes o menys i prou cansat... vorem demà.