20/2/11

A córrer s'ha dit.

A córrer s'ha dit.

Com la setmana vinent tinc la Mitja Marató de Xàtiva. Hui no he eixit amb la bici. Toca entrenar una mica després de les lesions que he patit als peus, primer al dit gros del peu dret i després el giró de peu esquerre.

Havia eixit a córrer alguns dies jo soles, l'altre dia, per a obligar-me un poc, vaig eixir amb el meu fill Arnau, de set anys. Ell anava amb la bici i jo corrent i anava dient-li a quants km/h havíem d'anar.

Hui ja ha sigut la prova de foc.... i m'he cremat!!!!!
He eixit amb la gent del Club d'Atletisme, només eixir ja he vist que anava a patir perquè em costava seguir el ritme. Quan dúiem 9 km, ja em costava prou.

Als 12 km, hem arribat a la gasolinera d'Aielo, uns han tirat cap a un barranquet i altres ja hem enfilat cap al poble. Al fi he arribat a casa amb 18'5 km i un temps d'1'37'44, això calcule que serà sobre 5'28. La veritat es que no es ràpid, però tenint en conter la meua falta de forma física, podem acceptar-ho com a bo.

Això vol dir que la setmana que ve a la Mitja, no podré anar a buscar temps i en acabar ja faré prou.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada