14/12/12

Senda Enginyers per Agullent

Hui eixida ràpida .... o no tant.... El cas es que anit vaig treballar i em vaig gitar sobre les 7'00 i hui de bon matí (les 10'00) el veïnat m'ha despertat així que he aprofitat per pegar una volta amb la bici.

Primer he anat cap Aielo i per La Baronia cap a Ontinyent a pesar de que he fet un tros de carretera. No es que m'agrade que m'avancen els cotxes apegats, però volia arribar prompte. He anat a la tenda de bicis a la que sòl anar i després pel Salt del Bou cap a la Senda d'Enginyers.

Tenia la intenció d'arribar fins la Font del Patge, però també volia arribar a casa abans de les 14'15 que arriba la jefa. Així que a les 13'20 he decidit baixar cap a Agullent i anar directe a l'Olleria, en conter de continuar fins la font i Atzeneta.
Una vegada al poble he anat a buscar l'autovia i pel carril bici fins Aielo i pel mateix Camí de Cardona que havia anat abans he tornat per arribar a casa just a les 14'00 amb 43 km a les cames. Quan he vist l'hora m'he quedat flipat.... ESTIC FET UN RALLYMAN!!!!!!! Hauré de fer una ruta endurera el diumenge per a llevar-me el " mal sabor de boca" jajajajaja

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada