16/11/20

Llocnou

 Hui per aprofitar la setmana que treballe de nit, ruta llarga. Ahir ja vaig eixir i es quan mes vaig notar les diferències amb l'ebike. Hui ruta rallyman total.


Passades les 8 em pose en marxa, baixe pel carril bici cap a Montaverner on agarre el Camí Reial de Gandia. Continue cap a la Pobla del Duc. Torne a agarrar el Camí Reial de Gandia fins a arribar al Riu de Pinet, si ací hi ha aigua......

No es molt fondo i passe sense problemes, fins a arribar al Riu Vernissa. El que em temia, hi ha prou d'aigua. Porte uns calcetins de recanvi per si em banye els peus, però tinc que passar dos vegades per ací.

Hi ha que començar pegat a la dreta i a meitat riu, hi ha que canviar de costat per a evitar el fons. He pogut passar bé i no he arribat a banyar-me. Continue fins a arribar a Llocnou abans de les 10 i directe a esmorzar les típiques coques.


Abans posaven mes que ara.😕 Les anxoves i l'ensalada les han llevat i el preu es el mateix. A les 10'30 em torne a posar en marxa. Tinc que tornar pel mateix lloc, però investigaré la próxima vegada un camí després del Riu Vernissa per a allargar-ho i dificultar-ho un poc mes. Esta vegada quan he arribat al riu he passat varies vegades per a fer la foto.😅😅😅

Continue pel Camí Reial de Gandia, passe la Pobla i continue fins arribar a Montaverner. Vaig pujant pel carril bici i arribe als 4.000 km anuals, la primera vegada que en faig tants. Cada dia que pegue la volteta millore la marca personal.


Arribe al poble i vaig a la tenda de bicis per a canviar les pastilles de frens de darrere. El dimecres toca "investiganda" i vull anar en plenes condicions.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada