8/11/20

Senda Portalet - Tr Foia Redona (2º Prova Orbea)

 Hui segon dia de prova de la bici. per degràcia no tinc molt de temps perquè vull estar prompte a casa per a vorrer les carreres de motos. En un principi només tenia pensat fer la trialera de la Foia Redona qe es una ruta d'un parell d'hores.... però amb l'ebike segur que em dona temps de fer algún bonux track. Pues vaig a fer la Senda del Portalet i empalme amb Aielo així faig una trialera llarga.

Un poc abans de les 8 em pose en marxa. Vaig a fer tota la ruta en mode Turbo (si aguanta la bateria) així arribe a casa mes prompte. La primera en la frente..... per la Senda del Portalet en Turbo vas acollonat. Es una senda tan estreta i amb pedra que no pots anar recte i vas corregint la direcció continuament, te tanta potència que vas patint. Fins i tot m'he pegat un colp al genoll en una penya perquè la bici se'n va.

Decidisc llevar-li un mode i anar en EMTB i posar-me les protes. Així es va millor, tens un poc mes de control sobre la bici. Hui li he trovat mes utilitat a este mode que ahir. He pogut pujar-ho tot encara que no sense parar. En la meua bici em toca empentar en quasi totes les rampes.

Ací en lloc d'anar cap al tunel de Canals vaig a endinsar-me en el barranc. Primer hi ha una lleu baixada i després una pujada que està rebentada, les baixades les faig en ECO. També he provat el mode Walk+😅😅😅

Ara ja toca la baixada. Ahir estava tot banyat i no vaig poder disfrutar, hui com no està banyat si que estic fent-ho. Arribant a la part mes baixa del barranc pareixia que anara a vorer l'embaixada..... dels trons que es sentien. Eren dos caçadors però estan a cap a l'altre costat de la lloma per la que vaig jo. Ara toca la pujada que està desfeta, torne a provar el mode walk+, es paregut a la meua bici. L'última rampa li he posat el Turbo i he arribat dalt.... en bici muscular es una pujada impossible, a no ser que sigues un d'eixos tocat per una bareta màgica.

Arribe a la pista i continue fins Aielo, volia pujar el port pel camí però al haber fet el bonus track primer, decidisc pujar per carretera. Ara si, li pose el Turbo i cap a dalt. Es impresionant la velicitat a la que vas pujant. Ja arribant dalt gire una revolta i em veig davant 6 carretereros.... no he fet presoners!!!!💣💣💥💥💥💥💥 Els he passat mes apresa del que em passen ells a mi quan vaig en la meua bici😂😂😂😂 Aixó si, jo els he donat el bon dia.

Continue pel Camí de la Foia Redona, en Turbo. Hi ha una rampa per ací que sempre la puge però costa, hui ni m'he donat conter. Arribe a l'inici de la senda que puja a la trialera i m'ha passat igual que a la Senda del Portalet, en Turbo no puc pujar. Te tanta potència que no puc anar recte i vaig de costat a costat engantxant-me en totes les rames. Faig com a l'altra senda i pose el mode EMTB. Així si que puge, tampoc tot del tiró però no he tingut que empentar la bici com faig sempre que vinc per ací. He arribat dalt a les 9'45, es nota açó d'anar en moto. Els quilòmetres son els mateixos però el temps que tardes en fer-los no.🙍

Ara vaig a poder disfrutar una altra baixada, altra vegada en ECO. Es una altra baixada Rock'n'rolera amb molta pedra.... com totes les de per ací, fins i tot he vist una altra senda perquè han netejat tot açó.... hi haurà que investigar-la, hui no es el dia.

Arribe baix de la senda.... ni pare a llevar-me les protes. Li pose el Turbo (mai millor dit😅) i cap Aielo. Agarre el Camí de Cairent i baixe a l'Olleria on he arribat a les 10'15 i 33 km. Bateria de sobra.

La veritat es que cap dels dos dies he notat diferència per les rodes (estes de 29" i les meues de 27'5+") tot queda eclipsat pel motor. A la forqueta tampoc he notat que vaja millor, els frens supose que seràn un poc millor, tampoc he baixat a una velocitat alta. No es qüestió de caure en una bici que no es meua. La bici está clar que es un maquinón.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada