1/6/20

Font Quintana

Hui primer dia de Fase 2 en la que puc eixir del poble en la bici, quina faig??? Un clàssic, la Font Quintana.
A les 6'40 em pose en marxa.

Puge per La Gaveta i comence a baixar el port, em desvie per la Senda del Port, una vegada baix cap al Barranc dels 5 Germans, primera incidència, hi ha un arbre molt gran a terra tallant el camí.

Després he vist unes senyals, està fent-se una solsida. En les pròximes pluges fortes acabarà de caure. Per dins del Barranc no hi ha aigua. Continue cap a Bisquert per la senda. Baixant el Barranc de Caturla em trobe unes altres senyals. Es una senda que porta molts anys, tot i que no te cap senyalització. No sé si és perquè no passen motos. Finalment arribe a la Font Quintana on pegue un mos.

Continue cap al Merendero Pedro i la Senda de la Cova Negra. Sempre que passe per ací em sorprén la foscor que hi ha.... però no sé fer fotos i sempre eixen mes clares del que reialment està.

Una vegada estic arribant a Bellús em desvie per a passar pel poble i no fer el tros de carretera. Hi ha un home de cacera.

Continue pel Camí de l'Algepsar i el de la Garrofera per arribar al poble amb 32 km abans de les 10 del matí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada