30/5/20

Venta Gaeta

Hui en realitat és la primera ruta que faig en la moto, l'altre dia vaig eixir però per anar a comprar. No és el mateix.

A les 7'30 em pose en marxa, Vaig cap a Anna, Xella, etc. A Bicorp pare a fer-me un tallat.... a la postre ha marcat la ruta.... m'ha sentat com un tir.
Em torne a posar en marxa però quan estic arribant dalt del port comence a sentir-me mal. Arribe a Millars molt espaiet, cada vegada estic pitjor i em desvie per a investigar una "carretera". En realitat és un camí asfaltat.

Quan arribe al Castell de Cavas he hagut de parar, ja no podia aguantar mes.

L'asfalt és bo però hi ha una mica de pedra i és estret.

Em desvie cap a Otonel, la carretera empitjora un poc. Per a passar una vegada està bé però per a evitar Dos Aigües no. Tot i que quan estàs a prop de Cortes de Pallàs les vistes són espectaculars.

Em desvie per arribar fins a Cortes i busque una font per a refrescar-me un poc i torne arrere. Quan estic arribant a El Oro em desvie per una altra carretera fins a arribar a Venta Gaeta on volia esmorzar. Per culpa de les dos parades he perdut una mitja hora i el bar ja estava ple. Si no tenies taula reservada soles podies demanar per emportar.

Una vegada he esmorzat pareix que ja tenia la panxa un poc més assentada.... però per si de cas no he pres café i m'he tornat a posar en marxa. Però abans he anat a tornar-li al xic que havia aparcat al meu costat les claus de la moto que se les havia deixat damunt del colí.
Tenia dos opcions: seguir ruta o si la panxa no estava disposta a fer-ho tornar per l'autovia. Uns quilòmetres fins a arribar a La Portera era el termini per vorer com reaccionava.
Quan arribe allí no em trobe mal.... però bé tampoc... Vaig a continuar cap a Yàtova i ja vorem. Pareix que poc a poc he millorat i he continuat cap a Alboratxe, Turís, Montroi i quan arribe a Carlet vaig a buscar l'autovia.
Porte 230 km i comença a fer mal el cul..... quant de temps sense tindre eixa sensació!!!! jajajajaja Arribe al poble a les 13 hores i 267 km.... comença la "nova normalitat"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada