22/6/20

Vallada pel Tr Penyó

Hui per aprofitar la setmana que treballe de nit, ruta amb la bici.
M'he alçat a les 6'15 i a les 6'55 em pose en marxa. Vaig pel Camí de Cairent cap a Aielo. Una vegada allí, agarre el Camí del Pallaret i després el Camí del Maset. Continue pujant fins a arribar dalt de tot.

Baixe un poc fins a arribar a la carretera, un poc més avant de l'encreuament del Portitxol comença la baixada fins a arribar a l'inici de la trialera.

Després d'un tram amb escales trencades arriba la diversió.

Hi ha unes marques i van pel mateix lloc que he d'anar jo. Com a Ainsa la trialera acaba al riu. jajajajaja

He intentat seguir les marques però anaven cap amunt, així que he pegat la volta i he tornat arrere.

De seguida arriba al poble. Pareix que baixa una trialera per cada costat del Penyó.... a tindre en conter per a un proper dia. Em demane una cervesa de supervivència que diu Pablo de Morella mentre arriba Eduard.

Ell només s'ha fet un café perquè tenia pressa, jo a esmorzar com deu mana. L'entrepà de la casa: llomello, formatge, tomaca i picadillo 😜

El de les fotos mes un refresc i el tallat 8€. Després d'esmorzar m'ha agarrat la locura de pujar cap a la Font d'Espanya..... menys mal que no porte el track i fa anys que no passe per ahí i he tornat pel costat de la via 😅😅😅😅😅
He arribat cap a les 9'40 i a les 10'15 em torne a posar en marxa pel Camí Vell fins a passar el Riu Canyoles i agarrar el Camí Reial de Xàtiva, puge el Port de l'Olleria tranquil·lament i a les 11'30 en casa abans que aprete més la calor. Netege i engreixe la bici i ja està a punt per al pròxim dia. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada