13/6/20

Benicadell

Hui ruta en bici al Benicadell, ja que tinc la bici "nova". De l'Olleria a la cava 3 hores, de la cava a l'Olleria 1 hora 😀😀


A les 7 del matí fa frescor, he eixit en manega curta... ja ha passat el 40 de maig. Baixe pel carril bici fins a Montaverner i pel Camí Reial de Gandia cap a Albaida. Continue pel Camí d'Atzeneta i per la pista cap amunt. Veig unes bicis allà a lo lluny.... des d'ací fins a la creu a vorer com estic de forma.... he agarrat a tres.... nostamal!!!!

Després de la fotuqui i de menjar un poc continue pujant, a la Cava de Carcaixent faig una paradeta.

Ja estic arribant.... si hoooooooooooooooooooooome "pos no queda"  Esta senda sé on va a parar... però no l'he fet mai.... caldrà posar-li remei. Al fons l'Embassament de Bellús.

Mirant cap a l'altre costat el de Beniarrés.

Quina passada de senda.

El tram mes xulo sense cap dubte.

Finalment arribe dalt amb uns minuts mes de les 3 hores previstes.

Menge un poc em proteccione.... Rock'n'Roll al telèfon i cap abaix. Primer he coincidit un poc amb uns corredors perquè havia de parar quan pujava algú fins que ja he obert un espai i ja he pogut anar disfrutant de la baixada. Arribe a la pista, final del primer tram fins que comença la baixada cap a les fontetes. Em trobe amb uns ciclistes, he resultat ser Fombuena i un altre amb els fills. Arribe a l'altra pista, final del segon tram. Ara ve el més divertit fins a arribar al Ràfol de Salem, final del tercer tram i arribada al bar.
Entrepà de la casa.... tortilla de formatge i crioll. Jo li diré el King Creole d'Elvis 😂😂😂😂😂


No m'he adonat a quina hora he començat a baixar. Al bar he arribat cap a les 11 i a les 11'45 em torne a posar en marxa.
Continue pel camí que va a la vora de la carretera fins a arribar al Refugi de Missena i agarrar el Camí Reial de Gandia. Una vegada a Montaverner continue pel carril ciclista fins a arribar al poble abans de les 13 hores i 57 KM.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada