28/6/20

Benicadell light.... o no.

Fa unes setmanes vaig anar cap a la Cava del Benicadell i vaig passar per una senda que tenia pendent.... hui he deixat de tindre-la pendent.

Un poc més tard del previst em pose en marxa, eren les 7'20. Pel carril bici cap a Montaverner i allí pel Camí Reial de Gandia cap amunt. Em desvie cap al Circuit d'Albaida. Després pel Camí d'Atzeneta cap amunt fins a arribar al poble, continue pel Camí de la Séquia i arribe a la pista forestal que puja cap a la Font Freda. De fa unes setmanes que vaig passar a ara ha canviat molt. Han passat les màquines i l'han deixat perfecta, sense terra ni pedres. Pareix que vages per asfalt, m'he adonat que estaba pujant més rapit que l'altra vegada, està de luxe. Fins i tot anava pensant que anava a petar abans d'arribar dalt del ritme al qual anava.
Quan he parat a la creu per a fer-me la foto han arribat uns altres ciclistes que venien per l'altre costat i estaven dient el mateix. Continue cap a la nevera de Carcaixent, però hui no he parat. Continue pujant, pareix que vaig més còmode que l'altre dia fins a arribar on està la línia elèctrica i comença la senda.

Em pose les protes i cap abaix.

Primerament m'ha donat la impressió que es podria fer pujant, després he canviat d'opinió 😅😅😅😅😅

Arribe a la pista i puc continuar baixant però..... tinc una altra per investigar. 😜 Pel Castell de Carbonera que ix al Cantar del Mio Cid, cap abaix.

Rock'n'rooooooooooooooooooooooooooollllllllllllllllllllllllllllllll

Quan pareix que ja he arribat baix.... una altra sendeta. OSTI QUE XULO!!!! He empalmat tres baixades i ha quedat una bona baixada.
Arribe a Otos i vaig a un bar, eren les 10'25 i em diu el del bar que a partir de les 10'30 ja no fa esmorzars que vaja a l'altre bar.... FLIPA CON FLOPS COLEGA!!!!! Pareix que hi ha gent que no té ganes de treballar, la primera i última vegada que vaig a eixe bar.
Vaig a l'altre bar i té una terrassa de luxe.... es veu la torre elèctrica d'on he començat a baixar!!!!


Al final no ha quedat gens malament, en tres hores he pujat, he fet les tres baixades empalmant-les i he arribat al bar.
A les 11'15 em pose en marxa, directe cap a casa que hui la calor comença a apretar. Pel Camí del Pla de la Punta cap abaix. Creue el Riu Misena banyant-me un poc.... xe que bo!!!!!😆😆😆😆
Continue cap al Camí Reial de Gandia i pel carril bici cap a casa on he arribat a les 12'15 hores i 50 km. NOSTAMAL!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada