29/2/20

Ribaroja

Hui he matinat per vorer les carreres de SBK..... en vista a la rotació de GGPP en MotoGP anirem a les de SBK i cal posar-se al dia. Després he aprofitat per a eixir matí i provar els calcetins calefactables..... i de pas esmorzar ben esmorzat, clar.... com no.
Només de vorer el que hi ha a la taula i als mostradors ja t'agarra fam.

A les 6'45 em pose en marxa.... tenia dos opcions per anar a esmorzar allí, però tenint en compte la prova dels calcetins, l'opció triada ha sigut la d'eixir bén matí i "passar de llarg" fent la ruta abans d'esmorzar i després, ja de tornada cap a casa.
Autovia i manta fins a Almenara. Hui no fa fred, la temperatura mes baixa 9ºC que això no es res. Es nota la calentoreta a meitat de potència, per tant en dies de fred i a tope no es gelaran els peus. A Almenara talladet i continue fins a la Vall d'Uxò, continue cap a Alfondeguilla, Azuebar i Soneja. Continue per la Nacional i em desvie cap a Serra pujant el Port de l'Oronet.

Després em desvie cap al Garbí i puge a les antenes de Serra, l'anterior vegada que vaig estar ací va ser amb Carlos i Polo amb la bici..... que bon dia que vam passar!!!!!!

Ací feia molt de vent, així que faig una foto ràpida i cap a abaix, continue cap a Serra, Nàquera i Bétera. Mes avant Sant Antoni de Benaixeve i un poc després arribe a Ribaroja, encara no son les 10. Al vorer tota l'exposició de menjar t'agarren ganes de demanar un poc de cada cosa. Al final m'he demanat l'entrepà de Secreto amb Roquefort. En lloc de traurem l'entrepà, m'han tret dos mitjos.... puc donar fe de què son mes gran del què pareixen a la foto.

El que es veu a la foto mes un tallat 5'50€..... FLIPE!!!!!!  El dissabte passat en Agullent per un mig entrepà i un refresc 6'50€ sense cacaus ni olives ni café... ja sé on no torne a anar i on si.... Fins i tot estava bo l'entrepà jajajajaja ademés.... m'he quedat mirant la coradella amb ceba i faves.... sense dubte serà l'entrepà que em demanaré, perquè com va dir Terminator: Tornaré!!!!! jajajajajajaja
A les 11 em pose en marxa..... he tingut la precaució d'agarrar-me uns altres calcetins finets per a canviar-me i ha sigut molt acertat perquè la temperatura ha pujat prou. Continue cap a Loriguilla on he pegat moltes voltes buscant un carrer que vaig vorer ahir al google..... hui no he vist el carrer ni pel poble ni al google. Ja vaig en reserva, pare a una gasolinera d'una coneguda marca.... és la més cara i no ve ningú a posar-me.... així que torne a pujar a la moto i me'n vaig.
Arribe a Xest i pare a repostar. Continue cap a Torís, Montroi i Carlet. Com vaig be de temps en arribar a Xàtiva em desvie per la Serra Grossa fins a arribar a casa un poc abans de les 13'30 i 356 km. El mapa de la ruta.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada